Skip to main content
Beantwoord

Heeft Discovery alleen een geluidspoor met een irritante Nederlandse voice-over aangeleverd?

• August 14, 2026
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Korbach
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Ik probeer ,op discovery, Ant Anstead Born Mechanic, Austin 7,  terug te kijken.

De uitzending wordt, uitermate irritant, met een Nederlandse voice-over uitgezonden, met op de achtergrond een, zo mogelijk, nog irritanter geluid (klinkt als wiewiewiewiew).

Heeft Discovery enkel dit geluidsspoor meegeleverd?

Ik kan nergens het Engelse geluidsspoor selecteren.

Beste antwoord door PeterG

Het lijkt alleen deze ene uitzending geweest te zijn. Die kan niet meer hersteld, want is nou eenmaal zo uitgezonden en opgenomen. 

Ik lees van andere uitzendingen hier en bij Ziggo geen klachten meer.

6 reacties

• August 14, 2026

Dit lijkt inderdaad bij Discovery mis te gaan ik zie dezelfde meldingen op de Ziggo Community. Ik heb zelf geen Discovery gekeken deze week.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Ik heb een paar programma's die ik wel kijk gecheckt over de laatste48 uur. Maar kom het niet tegen. 

Maar bij Ant links gesproken ondertiteling en rechts lijkt er wel een "motor te lopen".

Bij Ziggo is het wel ook geconstateerd.

https://community.vodafoneziggo.nl/t5/TV-Radio/Discovery-audio-Nederlands-nasynchronisatie/td-p/1864574

Het gaat derhalve naar mijn idee bij Discovery al mis.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Korbach, als je een ander audiospoor hoort dan verwacht kan ik me voorstellen dat dat een verrassing is! Even de check, is het sindsdien aangepast en hoor je nu het juiste spoor, of nog niet? Als het aangepast is kan het zijn dat Discovery het inmiddels heeft aangepast. Als het nog het andere spoor is kan ik het intern ook nog doorzetten zodat er vanuit ons naar gekeken kan worden.

Korbach
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • August 18, 2026

Hoi ​@Korbach, als je een ander audiospoor hoort dan verwacht kan ik me voorstellen dat dat een verrassing is! Even de check, is het sindsdien aangepast en hoor je nu het juiste spoor, of nog niet? Als het aangepast is kan het zijn dat Discovery het inmiddels heeft aangepast. Als het nog het andere spoor is kan ik het intern ook nog doorzetten zodat er vanuit ons naar gekeken kan worden.

Toevallig gisteren nogmaals geprobeerd, maar er is geen verandering.

Dank voor je reactie.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 18, 2026

Het lijkt alleen deze ene uitzending geweest te zijn. Die kan niet meer hersteld, want is nou eenmaal zo uitgezonden en opgenomen. 

Ik lees van andere uitzendingen hier en bij Ziggo geen klachten meer.

Jasper van KPN
Moderator

Het kan zijn dat het bij een enkele uitzending het geval was inderdaad. Laten we het voor de zekerheid in de gaten houden, dan kunnen we het alsnog doorzetten als het vaker gebeurt. Of als het bijvoorbeeld vaker bij hetzelfde programma gebeurt kunnen we dat ook doorzetten.