Skip to main content

Mijn TV kastje wordt erg heet. Er is genoeg ventilatie. Soms is deze warm terwijl deze uit staat. Hij is ook al enige jaren in werking. 

Sinds enige tijd baat dit mij zorgen. Het is een kastje van Telfort.

En de laatste tijd krijgt het kastje steeds meer kuren. zo sprint hij bij een serie kijken  bij ondemand ineens weer naar TV. 

 

Bent u nog klant van Telfort? Dan moet u daar op het forum een bericht sturen. Een heet kastje is wel een probleem. Vul als KPN klant je profiel is zodat een medewerker mee kan kijken.


Hallo Berry,

Als je nog Telfort klant bent heb je in deze Corona tijd nog geluk. Je hoeft de deur niet uit zoals bij KPN, Telfort bezorgt de SetTopBoxen gewoon bij je thuis. 

https://forum.telfort.nl/internet-267/omruilen-motorola-vip-1853-88067


Beste @Berry Groningen, welkom! Dat lijkt me niet goed 😞. Ben je al over naar ons? In dat geval kan je het beste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Als je meer ontvangers hebt, dan graag ook het serienummer van de betreffende ontvanger in de ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten. Als je nog klant van Telfort bent, zet dan even een berichtje op hun forum of bel met 0900-9596. Mijn collega's helpen je dan graag verder. 


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ik doe de voorzichtige aanname dat je dit verder via Telfort hebt geregeld. Mocht ik me daar in vergissen dan hoor ik het uiteraard graag, zou je dan ook je profiel in willen vullen?


Beste @Berry Groningen, welkom! Dat lijkt me niet goed 😞. Ben je al over naar ons? In dat geval kan je het beste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Als je meer ontvangers hebt, dan graag ook het serienummer van de betreffende ontvanger in de ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten. Als je nog klant van Telfort bent, zet dan even een berichtje op hun forum of bel met 0900-9596. Mijn collega's helpen je dan graag verder. 

De service lijn begon hier ook al over. Beetje je boerenverstand gebruiken en je weet dat dit het domste is wat je kan doen. Waarom? Omdat je het zelfde krijgt voor 10 euro extra per maand! 10 EURO ELKE MAAND! 

Ik vind het dan ook onbeschoft dat je zo'n vraag durft te stellen. Bewijst wel weer wat een gewetenloos bedrijf KPN is.


Mijn TV kastje wordt erg heet. Er is genoeg ventilatie. Soms is deze warm terwijl deze uit staat. Hij is ook al enige jaren in werking. 

Sinds enige tijd baat dit mij zorgen. Het is een kastje van Telfort.

En de laatste tijd krijgt het kastje steeds meer kuren. zo sprint hij bij een serie kijken  bij ondemand ineens weer naar TV. 

 

Als je klant bent van Telfort? Dat is helaas overgegaan naar KPN. Een moederbedrijf dat wel maar het had zijn zaakjes prima op orde. Dat kan je van KPN helaas niet zeggen.

Maar op de forum van Telfort wordt je doorgestuurd naar dit Forum. 

Oh ik heb 45 minuten in de wacht gestaan bij KPN. 


Beste @Berry Groningen, iedereen probeert jouw alleen te helpen.

En zo te zien op een hele nette manier.

Waarom reageer jij zo argressief?

Waarom schreeuwen (hoofdletters). 

10 Euro per maand is voor het TV pakket, de decoder krijg je van KPN in bruikleen. 

Ze worden zo wie zo warm, maar ze mogen niet heet worden. 

 

Volg s.v.p. de instructies van Marcia, daarna kan ze je verder helpen.

Als hij echt te warm wordt, dan wordt hij kosteloos omgeruild. 

 

Je kan ook chatten met KPN. Zie hier en volg de instructies, soms even na beneden scrollen.

Of wacht, na het invullen van je gegevens (wij als klant zien die niet) op Marcia.

 

Lang in de wacht staan staan is helaas bij alle providers.

 


@Berry Groningen, migratie van Telfort naar KPN is in volle gang en geldt ook voor jou. Daar ben je over geïnformeerd. Jouw abonnement blijft zoals hij is, maar gaat KPN heten en onder ons vallen. Dat is waar Marcia op doelt met haar vraag of je al over bent. Als je nog niet gemigreerd bent, kunnen wij (KPN) je nog niet helpen omdat je niet in onze systemen staat. Je moet dan nog bij de collega's van Telfort zijn voor hulp met het kastje.

Als je al wel gemigreerd bent, dan gaan we je hier natuurlijk helpen. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Geef ook aan wat het serienummer is van het te warme kastje. 


45 minuten in de wacht staan is natuurlijk lang, vooral omdat je moet wachten en verder niets kan doen.

Maar het kan veel erger.

Bijvoorbeeld: Gisteren stond ik meer dan een 1 uur in de wacht bij Rijksoverheid informatie nummer.

 

Ik heb er wel begrip voor, als er heel erg veel vragen zijn en te weinig mensen, dan ontkom je hier niet aan.

Zover ik weet is het helaas bij alle providers zo.

 

Heb je de instructies van Marcia en Erik al opgevolgd?