Skip to main content

Goedenavond iedereen,

 

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN en heb met succes mijn afstandsbediening aan mijn Sony KD-43XE7000 TV gekoppeld. Alles werkt behalve het aanpassen van TV specifieke opties(helderheid/contrast/etc) en dit doen we normaal meerdere keren per dag. Ook via de opties knop op de afstandsbediening kom ik nergens.
Is dit te regelen met de KPN afstandsbediening?

 

Groeten,

Frank.

Hallo @Fhireman , specifieke Sony instellingen kunnen alléén met de originele AB gedaan worden.

De KPN AB is alleen voor aan uit hard zacht en bronkeuze op de Sony.


Hoi @Fhireman 
Met de KPN afstandsbediening kun je de volume plus en min regelen en de tv uit en aan zetten.
Tevens kun je de ingangsbron kiezen.

Voor andere instellingen zul je de originele TV-afstandsbediening moeten gebruiken.
Wat men ook wel doet is een universele programmeerbare afstandsbediening kopen, dan kun je meerdere apparaten en vollediger bedienen.


Hi @Fhireman, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD en @huistijger jouw vraag al hebben beantwoord, waarvoor dank. :relaxed: Om de helderheid en dergelijke van het beeld in te stellen, kun je inderdaad de afstandsbediening van de tv gebruiken. Met de afstandsbediening van de tv kun je wel de volume en het invoer beheren. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Meerdere keren per dag contrast én helderheid wijzigen? WHY??? :astonished:

Dit zul je toch écht met de or. Sony afst.bed. moeten doen.

Een moderne tv heeft een daglichtsensor en past het beeld aan de omgeving aan.


Reageer