Skip to main content
Beantwoord

Helemaal geen ontvangst via de kabel. bij KPN geen storing bekend

  • March 3, 2020
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

Hendrik L
Nieuwkomer

Geen TV ontvangst via de kabel sinds 22 uur.

kpn geeft in de app geen storing aan.

 

zijn er nog meet zwart kijkers ?

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt nog niet weer gereageerd, Hendrik. Ik ga er dan vanuit dat je via andere weg contact hebt opgenomen en dat het is opgelost. Of dat oplossing gestart is. Mocht je toch nog hulp van ons nodig hebben, reageer alsnog.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

  • March 3, 2020

Via de kabel? Welke kabel? Kabel lijkt me meer iets voor Ziggo o.i.d.


Hendrik L
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2020

Glasvezel natuurlijk 

via de lp App wel ontvangst


  • March 3, 2020

Natuurlijk? De kabel, maar je bedoeld glasvezel dus. In ieder geval zie ik verder geen meldingen van andere klanten en hier werkt het ook gewoon, dus ik zou het modem maar eens opnieuw opstarten of zo


Hendrik L
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2020

Alles al gedaan hoor. 2 tv’s thuis die geen ontvangst meer hebben dus morgen maar bellen met KPN


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 3, 2020

Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Welk modem heb je?


wjb
Wijsgeer
  • March 3, 2020

En Internet werkt gewoon nog wel?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hall @Hendrik L, welkom op het forum! Ik begrijp dat je op beide tv ontvangers geen beeld hebt, dat is niet fijn. Alleen, om te kunnen helpen hebben we meer informatie nodig. 

  • Heb je ook geen internet? 
  • Hoe branden de lampjes op je Experia Box?  
  • Hoe zijn de tv ontvangers aangesloten

Vul ook je forumprofiel in, dan kunnen we hier de boel doormeten en nakijken.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Je hebt nog niet weer gereageerd, Hendrik. Ik ga er dan vanuit dat je via andere weg contact hebt opgenomen en dat het is opgelost. Of dat oplossing gestart is. Mocht je toch nog hulp van ons nodig hebben, reageer alsnog.