Skip to main content

Vrijwel elke 2 dagen reageert ons televisie kastje niet meer op de helft van de knoppen van de afstandsbediening.

Wat werkt niet meer:

De cijfers, de pijltjes en ok knop, terug en opties

Wat werkt nog wel:

TV knop, gids, radio, menu, volgend en vorige zender, play/pauze, terug en vooruit spoelen, apps, netflix en rec.

 

Oplossing is het tv kastje van het stroom halen. De batterijen uit de afstandsbediening heeft geen nut. TV kastje naar fabrieksinstellingen terug zetten is niet een permanente oplossing. Ook een andere afstandsbediening gebruiken lost het probleem niet op.

 

Wie heeft dit probleem ook en hoe heb je dit opgelost?

Het is namelijk erg onhandig om elke 2 dagen het kastje van het stroom af te halen om hem goed te laten functioneren.

 

TV kastje is een VIP5202

Hoi. Wat lastig dat de afstandsbediening defect is.

Je kunt een gratis nieuwe afst.bed. aanvragen via deze tool (KPN ID en koppeling thuisabonnement noodzakelijk). kpn.com/afstandsbediening-aanvragen.


Beste PeterG,

Bedankt voor uw reactie.

Ik vraag me alleen af of het in de afstandsbediening zit aangezien ik het tv kastje van het stroom moet halen om het op te lossen en het verwijderen van de batterijen uit de afstandsbediening niet helpt. In beide gevallen verwacht ik dat de verbinding opnieuw wordt opgezet tussen tv kastje en afstandsbediening.

 

Ik ga zeker even bellen voor een nieuwe afstandsbediening, aanvragen via de site wil niet voor mijn VIP5202.

Mvg Jeroen


aangezien ik het tv kastje van het stroom moet halen om het op te lossen

Mogelijk (...) moet je dit nog ietsje langer doen maar als de afst.bed. is omgewisseld, dan weet je wel zeker waar het in zit.

Tel.nr. helpdesk: 0800-0402


Hoi Jeroen! Welkom op het forum! Ik zie dat je advies hebt gekregen van Peter en ik hoop dat het gelukt is! Stuur gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!