Donderdag geen tv
Stappen volgens website doorlopen
Klantenservice gebeld: stappen nog 4 keer doorlopen zonder resultaat. Modem getest: dat doet het. Ik zou een nieuwe tv-ontvanger krijgen. Ik krijg een bericht wanneer ik hem op kan halen bij het postkantoor. Vrijdag geen bericht. Zaterdag geen bericht. Weer gebeld: hij lag een dag eerder al bij het postkantoor, maar ze waren vergeten een bericht te sturen.
Zaterdag pakketje opgehaald. Geen tv-ontvanger, maar een modem. Weer bellen. Foutje! Nieuwe tv-ontvanger komt maandag.
Maandag pakketje opgehaald. Tv doet het met de nieuwe ontvanger ook niet. Zelfde foutmelding. Weer gebeld. Advies: nieuw modem. Ik wordt in de wacht gezet, waarop de verbinding wordt verbroken. Ik weet niet of het modem nu wel of niet verstuurd zal worden. Weer bellen. Weer in de wacht gezet, waarop de verbinding wordt verbroken.
Probleem gemeld via chat op Facebook. Enige mogelijkheid: bel de klantenservice (die ik ondertussen al 6 keer heb gebeld zonder resultaat). Ik ben uren kwijt aan bellen en het leidt nergens toe.
Kortom: er is geen enkele mogelijkheid om tot de klantenservice door te dringen.
Áls ik mijn abonnement op zeg (wat ik liefst vandaag nog doe) moet ik een afkoopsom betalen, terwijl in de 7,5 maanden dat ik klant ben gedurende 4 weken geen internet of tv-ontvangst had. Waanzin!