Skip to main content

Hallo, 

Ik heb geen verstand van verbindingen met tv. 
ik heb een nieuwe Philips tv die het gewoon 3 dagen heeft gedaan. 
 

ik kan wel als ik naar apps ga Netflix etc kijken 

maar ik kan niet overschakelen naar de gewone tv? 
de televisie geeft dan dit bericht : 

 

geen zenders geïnstalleerd 

controleer uw salletlietschotel en uw aansluiting. Selecteer”  installeren” om zenders in te stellen. 
als u uw tv-settopbox hebt aangesloten, selecteer dan “bronnen” om de aangesloten bron te selecteren??????? 

 

ik snap hier helemaal niks van !! En ik heb geen normale televisie zenders ?? Wie kan mij helpen?? 
 

groetjes Tessa 

Hoi @Tessadr23, je hebt interactie tv? Welke kpn ontvanger heb je? Kabels niet losgeraakt met afstoffen of zo?

Heb je de juiste bron/invoer? (hdmi 1, of 2 etc.) waar de ontvanger op is aangesloten?

Dit kun je met de afstandsbediening van de TV zelf regelen. 
Ook kun je met de afstandsbediening van KPN op de knop TV drukken om te kijken of het helpt. 


Hallo @Tessadr23 , die niet-geïnstalleerde zenders heb je ook niet nodig als je tv kijkt via de KPN-decoder. Je moet alleen even in de handleiding van je tv kijken op welke knop je moet drukken om rechtstreeks in het smart-tv-menu te komen, misschien heeft de AB wel een speciale eNetflix]-knop dan kom je meteen bij Netflix.

 


Maak eens een foto van de Phillips afstandsbediening. 
 

Hier een stappenplan met afbeeldingen  om de afstandsbediening van KPN te koppelen. 


Hoi @Tessadr23, je hebt interactie tv? Welke kpn ontvanger heb je? Kabels niet losgeraakt met afstoffen of zo?

Heb je de juiste bron/invoer? (hdmi 1, of 2 etc.) waar de ontvanger op is aangesloten?

Dit kun je met de afstandsbediening van de TV zelf regelen. 
Ook kun je met de afstandsbediening van KPN op de knop TV drukken om te kijken of het helpt. 

Brdankt ! Alles zat gewoon goed ik heb nu iemand van kpn gebeld en die denkt dat de HDMI kabel stuk is dus ik krijg een nieuwe !