Skip to main content

Ik kan niets meer door spoelen op me iPad op ITV van kpn

 Moet nu verplicht reclame kijken om het programma af te kijken.

en als ik het probeerd gaat alles weer naar het begin en moet ik weer

het eerste stuk bekijken ? Wie kan mij helpen ?

@Averslootvanholten Welkom op ons Forum. Vervelend dat het niet meer lukt om door te spoelen. Even voor mijn beeldvorming, gaat het om terugkijken of om het bekijken van een opname? Heb je dit doorspoel probleem op alleen de commerciële zenders, of ook bij de publieke omroep, NPO 1 bijvoorbeeld? 
Je beschrijft dat je dit probleem hebt op de IPad. Betekent dit dat wel lukt op een ander apparaat? 

Ik hoor graag van je.:smile:


Hallo Lisa 

 

bedankt voor je reactie het gebeurt bij opgenomen programma’s

op de tv kan ik wel doorspoelen om b.v. de reclame over te slaan.

nu is het sinds gisteren weer anders soms lukt het om wel door te spoelen

maar als ik dat b.v. bij de tweede reclame wil doen lukt het weer niet.

dan moet ik x intikken en nog een keer ! En dan staat hij bij het begin

en ga soms inderdaad dan weer verder. Ik heb dit nooit gehad op me iPad Air 2

en nu iPad Pro 2018 nog niet goed geweest.

 

graag uw tegen reactie kan even duren ivm de feestdagen erg druk.

mvg Arja Versloot van Holten

 

 


Ik heb hier ook last van! Je ziet in het tijds balkje ook geen rondje meer om naar voren te gaan.. En de 30 seconden knop brengt je weer helemaal naar het begin inderdaad.. 


@Averslootvanholten en @Daandvd Deze situatie zou niet mogen voorkomen. Het kan natuurlijk een keer gebeuren al kan ik me voorstellen dat dit irritant is. Ik ga het even voorleggen bij de desbetreffende afdeling die hier over gaat. Ik ben benieuwd of zij deze signalen al hebben doorgekregen of wat er eventueel aan te doen is. Zodra ik reactie heb laat ik het hier weten. 

Willen jullie allebei voor de zekerheid je profiel invullen met abonnementsgegevens (postcode, huisnummer eventueel klantnummer). Als het nodig is, dan heb ik die maar alvast. Alleen KPN medewerkers kunnen deze informatie zien trouwens. 


@Averslootvanholten We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Hetzelfde hier. Kijk nu op National Geo. Heeft dat ermee te maken?


@Mvdo Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Je reageert op een oud topic dat destijds niet is opgelost omdat de topic starter niet meer reageerde. 
Kun je alleen niet bij National geographic? Heb je de ITV online app ge-updated of al eens opnieuw geïnstalleerd? 


Ik zal het straks eens proberen. 


Heeft met zender te maken blijkbaar. Op Discovery doet ie het wel. 


@Mvdo Bedankt voor het nakijken en het melden hiervan. Opgenomen programma's zou je ten alle tijden terug moeten kunnen spoelen. Ik ga het even navragen of er een uitzondering op de regel is voor bepaalde zenders. Je hoort van me. 

 


Ok


@Mvdo Daar ben ik weer. Het is een bekend probleem dat ontstaan is na een recente update van IOS. Klopt het dat je gebruik maakt van een Apple product? Zo niet, dan mag je deze info negeren. 
In het laatste geval zou ik graag je gegevens ontvangen om dit door te zetten naar de achterliggende afdeling die er naar gaat kijken. Je mag je gegevens invullen in je profiel ​​​​​​. De inhoud van de vakjes waar dPrivé] achter staat, is alleen zichtbaar voor jezelf en KPN moderators. 


Ok. Gedaan. Heb idd een IPhone. Merkte verder dat het dus bij opgenomen programma’s niet is. Enkel bij terugkijken van programma’s. Bedankt!


@Mvdo Oh, dan hebben we het over totaal iets anders. In dat geval heb ik meteen een antwoord. Alleen de publieke omroep kun je doorspoelen. Commerciële zenders niet. Die verdienen hun geld mede door de reclameblokken. 


Reageer