Skip to main content

Al die jaren ben ik KPN trouw gebleven. Zelf nu wij het financieel erg zwaar hebben en in de schuldhulpverlening zitten. De tv als Welkomst cadeau voor nieuwe klanten zou voor ons pas echt een cadeau zijn. We hebben een duur abonnement maar zitten nu met een stok oude televisie die het bijna niet meer doet en geen ruimte voor een nieuwe. Willen best een aanpassing doen aan het abonnement maar zelfs dat helpt niet in aanmerkingen te komen voor de televisie.

Beste kpn, Kunnen jullie als miljoenen bedrijf mij als trouw klant niet helpen met een oplossing om ook in aanmerking te komen voor de televisie. Het zou zo super goed terecht komen in ons gezin van 5 personen die het met  50 euro per week moet doen. En dit zo onrechtvaardig omdat ik door een hersenbeschadiging niet meer kan werken en we alles moesten doen van het inkomen van mijn vrouw. . Hier door dus in de schuldhulpverlening terecht gekomen.

U begrijpt, de televisie als welkomst cadeau zou bij ons zo zo welkom zijn. Willen jullie alsjeblieft mee denken zodat wij ook kunnen genieten van die mooie televisie die wij de komende jaren nooit zouden kunnen betalen.

Alvast bedankt Sebastiaan van Leeuwenkamp en hoop echt dat jullie kunnen meedenken.

In de schuldhulpverlening zitten en een duur abonnement gaan niet samen.


Ga nou geen dingen zeggen waar je geen verstand van hebt als je er niet in zit. Is gewoon een simpel internet en tv abonnement met standard zenders die gewoon is opgenomen in de vaste lasten. Maar hoef ons niet te verdedigen. Het is al lastig genoeg en vol schaamte om hier zo openlijk vooruit te komen. Wil niet bedelen om een nieuwe tv maar vraag of kpn mee wil denken. 


Hoi @sebastiaanvanL 
Ik begrijp je ellende, maar je zult ook kunnen begrijpen als ze jou een tv geven, dan breekt de hel los dan wil iedereen een tv.
Wat weer zal resulteren in een fikse prijsverhoging voor iedereen.
Dus ben bang dat je een andere manier zult moeten vinden om aan een tv te komen.
Marktplaats misschien een optie?


Het antwoord zal nee zijn, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken 🤷🏼‍♀️
 

kpn is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling voor dit soort verhalen. Dan krijg jij met je situatie gratis tv en de anderen die in een vergelijkbare situatie of nog erger zitten? Wie wel, wie niet? Geen beginnen aan.

 

6 maanden of langer geen klant = welkomstaanbieding. 
of sparen, crowdfunding, hulp vragen om je heen of overstappen naar een goedkopere provider en wat je bespaard sparen voor een tv.


Kringloop een idee? 


Ik vraag alleen of er een mogelijkheid is met een nieuw abonnement of iets om in aanmerking te komen.

Parossa  Wij hebben geen behoeft aan commentaar van hoe je moet sparen, alle beetje die over zijn gaan naar wat extra boodschappen en om iets extra's te kunnen doen met onze kinderen.

 

Nogmaals geen behoefte aan hoe we moeten sparen enz. Mijn vrouw is hoog opgeleid met een goede baan.  Iedereen kan dit overkomen he…

 

Maar goed laten we maar de vluchtelingen in Nederland helemaal in de watten leggen met volledig ingerichte huizen en een hoge uitkering. 

 

Als je plots door een hersenbloeding in z’n situatie terecht komt is dat niet echt prettig


Wat een kansloos antwoord, je kan van alles vinden van hoe asielzoekers op dit moment worden opgevangen, maar omdat nu en hier te gebruiken omdat jij “met een duur abonnement” ook nog een tv wil is echt not done. 
Onze tv is ook aan vervanging toe, ik moet echt sparen hoor. Probeer dat eens, gaat een wereld voor je open. 


 


Is gewoon een simpel internet en tv abonnement met standard zenders die gewoon is opgenomen in de vaste lasten

 

Ik zou direct het aanvullende TV-abonnement opzeggen. Dan bespaar je minimaal 10 euro per maand. Via internet en/of de ether kun je voldoende gratis TV-zenders vinden. 


Je kunt je huidige abo tegen het licht houden en kijken of je daar op kunt besparen.

Succes.

 


Misselijkmakende slachtofferrol, dit. 


Ja, het kan iedereen overkomen, nee een ziekte of aandoening zal niet prettig zijn en fijn dat je vrouw hoogopgeleid is met een goede baan. Wat dit hele verhaal met vluchtelingen te maken heeft, ontgaat mij volledig.

 

Succes ermee!


Kan er een slotje op dit topic? Of kan ik mijn bericht ook verwijderen?

Het was en is niet de bedoeling geweest een hele discussie op gang te brengen.

Goed bedoeld maar als je niet in deze situatie zit dan weet je echt echt niet hoe moeilijk het is.

Mijn opmerking over vluchtelingen HAD IK NIET moeten maken. Maar soms zakt de moed je even in de schoenen als je ziet dat die mensen alles krijgen. Maar nogmaals was niet zo bedoeld.

 

Gewoon pech dat ik nu niet bij Ziggo zit dan zouden we direct overstappen naar KPN


Hallo @sebastiaanvanL, is natuurlijk een nare situatie waar jij en jouw gezin in zitten. Helaas is de televisie een cadeau voor geheel nieuwe klanten. men kan dan kiezen voor korting of een welkomscadeau zoals een televisie toestel. Deze wordt niet verstrekt aan reeds bestaande klanten, ook niet in situaties als deze. 

KPN is wat deze situatie betreft niet de juiste om te benaderen. 

Tevens doe ik het topic op slot, gezien de felle reacties van mede-users, voordat dit topic uit de hand loopt qua reacties en emoties.