Skip to main content
Beantwoord

Heractiveren abbonement

• March 3, 2021
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

NadiaVB
Nieuwkomer

Beste, 

Onlangs had ik een factuur te laat betaald waardoor de tv en internet aansluiting tijdelijk werd afgesloten. Dit is enkele dagen geleden betaald, kan u mij zeggen wanneer ik mag verwachten dat alles terug wordt geactiveerd? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @NadiaVB. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet en tv. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het nummer 0800 0402 (tijdens kantooruren). Mijn collega kan dit voor je nakijken en/of jou doorverbinden met de financiële afdeling. Alleen deze afdeling kan jou verder helpen hierin. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @NadiaVB. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet en tv. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het nummer 0800 0402 (tijdens kantooruren). Mijn collega kan dit voor je nakijken en/of jou doorverbinden met de financiële afdeling. Alleen deze afdeling kan jou verder helpen hierin.