Skip to main content

Elke morgen als ik via de witte kpn afstandsbediening de tv wil opstarten heb ik geen beeld op mijn tv, wel geluid. als ik dan via de kpn afstandsbediening de apparaten wil afsluiten gaat dat wel bij de kpn ontvanger maar niet bij de tv, zelfs niet met de afstandsbediening van de tv zelf. Dan maar via het stopcontact. Als ik de hdmi kabel loskoppel werkt het systeem soms. Deze kabel ook al vervangen. En als ik dan beeld heb , ben ik via menu/instellingen naar systeem gegaan en heb daar de laatste twee weken al "Herstart”, "Herstel", “Installeer” en "Frisse start”uitgevoerd. Maar elke morgen zelfde probleem. Mijn Expena Box V10 ook al een keertje uitgezet en Hersteld

Heb trouwens het hele forum al doorgespit en allerlei tips al uitgeprobeerd!

 


Goedemorgen @Yup, ik lees dat jouw tv 's ochtends even opstarttijd nodig heeft :coffee: Dat is herkenbaar :grin: 

Je krijgt niet alleen niet meteen beeld, maar ook reageert de televisie slecht op uitzetten, zelfs met de ‘eigen’ afstandsbediening die bij de tv hoort. Een andere HDMI kabel maakt geen verschil, helpt het wel als je de tv-ontvanger op een andere HDMI poort van je televisie aansluit? Vergeet daarbij niet om de televisie op het andere HDMI kanaal in te stellen met de source knop. 

Het klinkt meer als iets dat met de televisie speelt, aangezien ook 't uitzetten niet altijd lekker gaat. De stekker in het stopcontact noem je, heb je ook de stekker van de televisie er al even uit getrokken? Het kan ook helpen om je televisie eens te resetten of opnieuw in te stellen. De handleiding of anders de fabrikant van het toestel kan je hiermee helpen. Ik hoor graag hoe het is afgelopen.


Goedemorgen Alexandra.

Of de duivel er mee speelt. Vanmorgen deed alles het normaal. Helaas zit op de tv via de source knop maar een HDMI kanaal dus die optie om te veranderen heb ik niet. Tv helemaal opnieuw ingesteld en hij doet het nog steeds. Dan probeer ik een ander werkend tv toestel te regelen en kijken wat hij dan doet. Weten we of het daar aan ligt.Zodra het weer mis gaat laat ik het even weten. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.


Goedemorgen Alexandra.

Of de duivel er mee speelt. Vanmorgen deed alles het normaal. Helaas zit op de tv via de source knop maar een HDMI kanaal dus die optie om te veranderen heb ik niet. Tv helemaal opnieuw ingesteld en hij doet het nog steeds. Dan probeer ik een ander werkend tv toestel te regelen en kijken wat hij dan doet. Weten we of het daar aan ligt.Zodra het weer mis gaat laat ik het even weten. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.

Als alles weer werkt is 't goed natuurlijk 🙂 En inderdaad, mocht het onverhoopt wel weer gebeuren, dan lijkt het me verstandig om even te testen met een ander toestel als dat lukt. Het lijkt wel iets met de tv te zijn. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, je weet me hier te vinden.


Goedemiddag Alexandra.

Twee dagen een ander toestel er aan gehangen en …...geen probleem. Dus zoals je al schreef denk ik ook dat het aan de tv (uit 2010 ) ligt. Ik vermoed dat ik nu van het probleem af ben. (hopelijk 🙂 en anders meld ik me wel weer. En wederom bedankt voor je snelle reactie.


@Yup Kijk, dat geeft wel veel duidelijkheid inderdaad, dat is fijn 🙂 Zo te horen het euvel boven water gekregen. Graag gedaan en ik hoop ook dat 't goed blijft nu!