Skip to main content

Waar vind ik in het nieuwe tv-menu de optie herinnering aanzetten (voorheen de blauwe knop)?

Hoi @ForchJA, als je in de gids bent ga je naar het programma of film en klik je op de OK knop op de KPN afstandsbediening. Dan zie je verschillende opties staan waaronder herinnering aanzetten. 


hier kunnen we wel herinnering aanzetten alleen worden ze direct weer uitgeschakeld
kids boos hebben weer sint journaal gemist


Voorheen schakelde de tv automatisch over naar de zender waarvoor je een herinnering had ingesteld, nu niet meer.


 


Als ik herinnering aanzet word deze direct weer uitgeschakeld weet iemand oplossing of is dit fout in software van kpn


Na laatste update regelmatig probleem met herinnering aanzetten: vrijwel direct na het ‘aanzetten’ wordt deze actie teniet gedaan en de herinnering uitgezet. Resetten en software updates brachten géén uitkomst. Na tussenkomst van de helpdesk werd een nieuwe TV-ontvanger (zwart kastje) opgestuurd. Ook dit blijkt niet te helpen en de storing blijft zich voordoen! Krijg de indruk dat er in de nieuwste update/software iets niet goed zit.


Bij mij werkt het weer geen idee hoe het kan


Ik heb het zelfde ,wil niet de herinning vast houden ,om 0:800 poging gedaan ,nee lukt niet ,om half elf de tv weer aangezet ,en ja dan doet die het wel ,(is wel sinds kort dat probleem ,nooit gehad ,)ik had ook al de tv kastje twee keer de stroom er af gehaald ,en de fabriek instelling gedaan ,jammer geen effect.

Hoop dat ze met een oplossing komen ,

W.K.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Beste Woka,  bij mij hetzelfde. Lijkt net of de ‘instelling’ eerst warm moet worden. Volgens KPN kennen ze het probleem niet; geven het door aan de technici.

(vanmorgen was het bij mij weer precies hetzelfde)


Ja ,ik had niks anders verwacht van KPN ,er is niet iemand  die bij kpn werkt en dan   Tv&internet heb blijkbaar ,

Jammer ,maar we wachten maar af (ik heb genoeg gelezen op het forum dat we echt niet de enigen zijn.)

Bedankt .WoKa

 


Na laatste update regelmatig probleem met herinnering aanzetten: vrijwel direct na het ‘aanzetten’ wordt deze actie teniet gedaan en de herinnering uitgezet. Resetten en software updates brachten géén uitkomst. Na tussenkomst van de helpdesk werd een nieuwe TV-ontvanger (zwart kastje) opgestuurd. Ook dit blijkt niet te helpen en de storing blijft zich voordoen! Krijg de indruk dat er in de nieuwste update/software iets niet goed zit.

heel specifiek: bij mij werkt het niet bij NPO1: herinnering wordt meteen weer uitgezet. nóg specifieker: op zondagochtend tot aan begin van de middag. (nieuws, wnl, buitenhof, of andere programma's laten zich niet herinneren)

 

echter… op andere zenders blijft de herinnering wél aktief. (zonder in de tussentijd iets anders gedaan te hebben)

De menusnelheid varieert per week: tenenkrommend omdat je dan steeds weer het andere menu krijgt (én wachten, én herstelklikken, voordat je kunt doen wat je eigenlijk wilde :rage: )
En de rode knop werkt ook nog steeds niet….:thinking:


KPN meldt dat je dan tv terug moet zetten naar fabrieksinstellingen maar dan maakt tv kast geen contact met modem.

Monteur geweest €140 betaald want kabel moest worden vervangen, het werkt allemaal weer. 

Volgende morgen wederom zelfde problemen, KPN komt vrijdagmorgen om 08.00 wederom.


Quote:
heel specifiek: bij mij werkt het niet bij NPO1: herinnering wordt meteen weer uitgezet. nóg specifieker: op zondagochtend tot aan begin van de middag. (nieuws, wnl, buitenhof, of andere programma's laten zich niet herinneren)

echter… op andere zenders blijft de herinnering wél aktief. (zonder in de tussentijd iets anders gedaan te hebben)

 

Sinds vanmorgen 27-12, kan ik herinneringen weer aanzetten op npo1.. maar ja, nu staat alleen de TOP 2000 aan natuurlijk.. :wink:


Kom op KPN, los op.

Alle herinneringen zijn de volgende dag weer weg.


Zeker zéér irritant. Geen werkende herinnering en zéér traag in menu. Zowel bij vriend thuis als bij mij thuis. Verder bij Netflix regelmatig even stilstaand beeld. Graag een oplossing want betaal er genoeg voor.


Beste KPN,

 

:rage: LOS HET NOU EINDELIJK EENS OP:exclamation:

 

:triumph: moeten er eerst tussenkomst van een TV-PROGRAMMA  zoals KASSA tussen komen voordat jullie gaan luisteren naar je klanten:question:

Hou op met tijd te verspillen aan nutteloze  "nieuwe menu's"!!!

Zorg gewoon dat het werkt:exclamation:


Beste KPN,

 

:rage: LOS HET NOU EINDELIJK EENS OP:exclamation:

 

:triumph: moeten er eerst tussenkomst van een TV-PROGRAMMA  zoals KASSA tussen komen voordat jullie gaan luisteren naar je klanten:question:

Hou op met tijd te verspillen aan nutteloze  "nieuwe menu's"!!!

Zorg gewoon dat het werkt:exclamation:

 


Hoe zet ik herinneringen aan als ik de nieuwe optie "OK ga direct naar live tv programma" heb aangezet? Het tussenscherm waar ik normaal herinneringen op instel verschijnt dan (uiteraard) niet meer.

 

 


Hoe zet ik herinneringen aan als ik de nieuwe optie "OK ga direct naar live tv programma" heb aangezet? Het tussenscherm waar ik normaal herinneringen op instel verschijnt dan (uiteraard) niet meer.

 

 

@Rob en Nicole Je kiest voor OK, komt in het gekozen programma en vandaar uit kun je een herinnering instellen. Dit kan uiteraard alleen met een programma die nog moet worden uitgezonden. Een lopend programma ga je direct naar toe. 
 


Hoe zet ik herinneringen aan als ik de nieuwe optie "OK ga direct naar live tv programma" heb aangezet? Het tussenscherm waar ik normaal herinneringen op instel verschijnt dan (uiteraard) niet meer.

 

 

@Rob en Nicole Je kiest voor OK, komt in het gekozen programma en vandaar uit kun je een herinnering instellen. Dit kan uiteraard alleen met een programma die nog moet worden uitgezonden. Een lopend programma ga je direct naar toe. 
 

Met de nieuwe instelling "OK ga direct naar live tv programma" aan werkt dit niet. Met OK ga je gaat direct naar de tv zender, en krijgt niet meer de optie om een herinnering in te stellen. Nogmaals OK toont de zenderlijst. De optie zit ook niet onder een van de kleurenknoppen, zoals vroeger met het "oude" gids.

Is er nog een andere manier om een herinnering aan te zetten?

 


Hoe zet ik herinneringen aan als ik de nieuwe optie "OK ga direct naar live tv programma" heb aangezet? Het tussenscherm waar ik normaal herinneringen op instel verschijnt dan (uiteraard) niet meer.

 

 

@Rob en Nicole Je kiest voor OK, komt in het gekozen programma en vandaar uit kun je een herinnering instellen. Dit kan uiteraard alleen met een programma die nog moet worden uitgezonden. Een lopend programma ga je direct naar toe. 
 

Met de nieuwe instelling "OK ga direct naar live tv programma" aan werkt dit niet. Met OK ga je gaat direct naar de tv zender, en krijgt niet meer de optie om een herinnering in te stellen. Nogmaals OK toont de zenderlijst. De optie zit ook niet onder een van de kleurenknoppen, zoals vroeger met het "oude" gids.

Is er nog een andere manier om een herinnering aan te zetten?

 

 

@Rob en Nicole

Ik ga er van uit dat je wel in de gids dit wil instellen.

Een herinnering instellen kan ook niet met een liveprogramma, het programma is al gestart, een herinnering kan niet worden aangezet als een programma al loopt.

Een herinnering heeft dan toch helemaal geen nut? Het programma is toch al begonnen?

Een herinnering kan alleen in de toekomstige gids worden ingesteld, dus wat nog moet worden uitgezonden.Â