Skip to main content

Ik werd boos .. ik kreeg 3-4 herinneringsmails NADAT ik mijn ontvanger terugzond. En ook nog een brief per post. erg vervelend!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik ben ondertussen ook op een kookpunt!
Moest mijn TV ontvanger terugsturen en deed dan de dag na de ontvangst van de KPN doos.

Sneller kan toch niet?
Maar sindsdien geloof ik al 3 of 4 herinneringsmails gekregen (en daarop gereageerd - maar dat leest kennelijk ook niemand) en vandaag zelfs EEN BRIEF PER POST!!!! alsof ik een wanbetaler ben, dat schoot me echt in het verkeerde keelgat. 

Maare: ik heb een ontvangstbewijs gekregen, zie foto, en HOOP DAT IK NU verlost ben van die ongein

groet geert van dijk

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


redelijk hopeloos: ik heb na terugsturen 3 of 4 herinneringsmails gekregen en daarna zelfs een brief per post… dat geeft de indruk van een chaos. Maargoed: ik heb mijn verzendbewijs gelukkig goed bewaard.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Hoi @andre.mud. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende situatie. Je mag het verzendbewijs naar mij mailen, dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je alles al retour hebt gestuurd. Je ontvangt zo een privébericht van mij. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Kunt u dat voor mij aub ook regelen?
Kreeg 3-4 herinneringsmails NADAT ik mijn ontvanger terugzond. En vandaag de druppel: ook nog een BRIEF per POST. grrr


Ik ben ondertussen ook op een kookpunt!
Moest mijn TV ontvanger terugsturen en deed dan de dag na de ontvangst van de KPN doos.

 

 


Hoi Geert. Dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb het gelijk voor je doorgezet. Waarschijnlijk hebben het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar gekruist. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden en je ontvangt geen boete. Onze excuses voor de verwarring


Hoi Geert. Dat is inderdaad erg vervelend. Ik heb het gelijk voor je doorgezet. Waarschijnlijk hebben het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar gekruist. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden en je ontvangt geen boete. Onze excuses voor de verwarring

nou, dat kan. brief kreeg ik vandaag 27 maart, en pakket kwam 19 maart aan bij KPN.
Kruisen van aankomst en verzenden brief is dan inderdaad zeer wel mogelijk.

Ben blij met uw oplossing, soms heb je dat even nodig als je probeert te communiceren met een instelling ;-)