Skip to main content

Sinds het “ nieuwe tv menu”  er is werkt het instellen van een herinnering niet meer goed.
De herinnering komt vaak niet in beeld. Als “ automatisch overschakelen”  is ingesteld gebeurd ook dat niet, soms komt wel de melding in beeld maar er gebeurd niets. Als je de instellingen van een herinnering aanpast, tijd of “ automatisch”  overschakelen aanpast, werkt het vaak wel. Maar meestal stel ik dezelfde herinnering in, bijvoorbeeld voor het nieuws, en dan gebeurd er dus niets.

Ik heb gewacht tot de nieuwe software update er kwam, afgelopen weekend uitgevoerd, maar dat heeft niets opgelost.

Aangezien in andere gerelateerde topics niet gereageerd word nu maar een eigen topic gemaakt.

Word aan dit probleem ook gewerkt KPN? 

Als ik de programma herinnering wil aanzetten(blauwe knop),Krijg ik niet het tabblat van de herinnering,maar de lijst van alle software.Hulp van kpn is onmogelijk,terijl zij het zijn,die met de software lopen rommelen.De service van kpn is slechter dan die van Ziggo ,die ik eerst had.


Bij mij het zelfde probleem zal vermoedelijk een nieuwe bug zijn. Klopt  mijn vermoeden en hopelijk kan er dan snel iets aan gedaan worden


Na de update worden ingestelde herinneringen niet geactiveerd. Soms niks, soms wordt wel de melding zichtbaar maar wordt er niet overgeschakeld, soms doet ie het goed.

Rarara hoe kan dit?

 

Admin: bericht verplaatst


Beste iedereen, goed dat jullie dit melden! Dit zou eigenlijk niet meer voor moeten komen, voor zover ik weet. Dus erg jammer om te lezen dat jullie hier nog wel problemen mee ervaren. Willen jullie, @spring en @Jan A vd W, je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Hebben jullie al eens een ‘frisse start’ via het menu gedaan? Welke firmware staat er op jullie ontvangers en welke ontvanger(s) gebruiken jullie? Als laatste ben ik nog wel benieuwd naar of dit om bepaalde zenders/programma's gaat, of dat het überhaupt niet werkt. Veel vragen, dat besef ik, maar des te meer informatie we hebben, des te beter kunnen we het onderzoeken!


Beste Marcia.

Hierbij een foto van de informatiepagina.

Mijn postcode en huisnummer is ****

Groet.

Jan van der Wulp

 


Bedankt voor je reactie! Ik geef het door 🙂.


Ik heb begrepen dat er inmiddels gewerkt wordt aan het oplossen hiervan. We zijn ons er dus van bewust dat het probleem speelt. Hopelijk is het dan ook daadwerkelijk snel opgelost! 🙂.


Beste Marcia.

Hierbij een foto van de informatiepagina.

Mijn postcode en huisnummer is ****

Groet.

Jan van der Wulp

 

Ik zit al op versie

HTML 4.115.205

NMC 8.0.113_2


@Patrick2021 in het startbericht van het topic over het nieuwe menu van itv lees je over deze update en wat er in gebeurd is. Volgens mij zitten de issues omtrent het instellen van de herinnering daar niet in, als ik het zo lees..


Beste Marcia.

Hierbij een foto van de informatiepagina.

Mijn postcode en huisnummer is ****

Groet.

Jan van der Wulp

 

Ik zit al op versie

HTML 4.115.205

NMC 8.0.113_2

Ik inmiddels ook, maar het probleem is nig steeds niet opgelost.