Skip to main content

Hallo,

 

woensdag 17.03.21 wou ik wat opnames bekijken en kreeg de melding uw opnames kunnen niet worden geladen probeer het later nog eens.Na 1 h tv kastjes uit EN stekker getrokken.Na 10 minuten kon ik opname bekijken maar al mijn ingestelde herinneringen werkten niet meer.De melding kwam wel rechts boven in beeld maar schakelde niet meer automatisch over

Op het 2. kastje in de slaapkamer heeft deze herinnering nooit gewerkt.Wel melding maar nooit overschakelen

 

KPN graag oplossen

Dag @Forsaken, goed dat je contact opneemt. Sinds het nieuwe TV-menu schakelt de tv-ontvanger niet automatisch over naar het programma waarvoor je een herinnering hebt ingesteld. Je kunt de herinnering wel accepteren door op OK te drukken. Je wordt dan alsnog naar de zender toegebracht.


Bij mij wordt wel overgeschakeld naar het ingestelde programma.


Sinds het nieuwe TV-menu schakelt de tv-ontvanger niet automatisch over naar het programma waarvoor je een herinnering hebt ingesteld. Je kunt de herinnering wel accepteren door op OK te drukken. Je wordt dan alsnog naar de zender toegebracht.

Bij mij gebeurt dit wel. Je kunt dat instellen in de menuoptie waarbij je ook de herinneringstijd aangeeft.

 

*Admin: bericht aangepast voor herbruikbaarheid