Skip to main content
Beantwoord

herinnering terug sturen tweede ontvanger

• March 28, 2021
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Al drie keer kontact gehad met kpn maar ze blijven maar herinneren dat ik mijn  tweede ontvanger op moet  sturen .ik heb niets om op te sturen. Mail vind ik behoorlijk  intimiderend.

Beste antwoord door Loes_

Hoi @Hennievr

welkom op het Forum! Bedankt voor je berichtje. Dit zijn geautomatiseerde herinneringen die je van ons krijgt.  Kan me goed voorstellen dat dit niet prettig is, als je niks hebt om terug te sturen. Goed dat je dit aangeeft. Naar mijn idee stoppen de automatische herinneringen na 2 of 3 keer. Je kunt deze meldingen dus gewoon negeren. Excuses voor het ongemak, Hennie. 

Ik wil je een mooie dag wensen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2021

Hoi @Hennievr

welkom op het Forum! Bedankt voor je berichtje. Dit zijn geautomatiseerde herinneringen die je van ons krijgt.  Kan me goed voorstellen dat dit niet prettig is, als je niks hebt om terug te sturen. Goed dat je dit aangeeft. Naar mijn idee stoppen de automatische herinneringen na 2 of 3 keer. Je kunt deze meldingen dus gewoon negeren. Excuses voor het ongemak, Hennie. 

Ik wil je een mooie dag wensen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2021

Loes bedankt voor de reactie