Skip to main content

We hebben de herinnering nog niet ingesteld en bewaard (de melding "Herinnering aangezet” komt in beeld en verdwijnt weer), of het vakje "Herinnering uitgezet” verschijnt.

Hoe kunnen we dat laatste uitzetten???

Hoi @Marfra . Welkom op het forum.

Kan het zijn dat de tuner traag reageert en denkt dat het knopje twee keer is ingedrukt? Hoe is algemene snelheid van de menu's?


Hallo Erwin,

Dank voor je reactie. Dat het lang duurt voordat bijv. de gids verschijnt - ja zeker.

Het is wel mogelijk vrij snel achter elkaar de instelling-keuzes voor de herinnering te maken en ook na "Bewaar” komt de bevestiging snel in beeld. In het gemelde geval (doet zich nu niet meer voor!) kwam direct na de melding “aangezet” de melding “uitgezet". Wat het knopje denkt, kan ik niet zeggen.

Ook de knop "terug” heeft een lange reactie- en dus wachttijd. Vanuit de gids heb je dan de neiging nog maar eens te drukken, waardoor je op een eerder gekozen zender terecht komt. Geduld is een schone zaak!

Misschien nieuwe batterijen in de afstandsbediening 😉 ??


Misschien is het ook maar goed dat we niet weten wat knopjes allemaal denken. Ik kan me voorstellen dat ze het soms zwaar te verduren krijgen ;-)

Ik begrijp dat het nu weer goed werkt? Dat is goed nieuws! :-)


Tja, "naar de knoppen gaan”, is ook niet voor niets een uitdrukking!

Het werkt (goed?) maar traag. We zullen er aan moeten wennen, als daar geen oplossing voor is.

Goede dagen - en een ontspannen dienst vandaag,