Skip to main content

Mijn tv geeft geen beeld. Bij het herstarten van de ontvanger stopt het beeld bij 70% laden. Daarna krijg ik meerdere foutcodes. 561 was de laatste code die ik kreeg. Herstarten van ontvanger en modem werkt niet. 

Goedemorgen @zeredbaronn , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn om in deze periode geen televisie te hebben.. Ik kijk graag met je mee!

Kan je aangeven op welke manier je de tv-ontvanger herstart? Is dat even van het stroom halen en uit/aan zetten, of reset je de boel handmatig of via het menu? En heb je het stappenplan bij foutcode 561 al gevolgd en uitgevoerd om te kijken of je het kan oplossen? Verder, mocht dit niet helpen, ben ik benieuwd of je de tv-ontvanger bekabeld of met een draadloze verbindingsset hebt aangesloten op je Experia Box.

Wil je tot slot je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bij meerdere tv-ontvangers thuis het serienummer van de ontvanger? 

Ik hoor graag van je!


Susan,

 

Het probleem is opgelost, er zat een HDMI-stekker los in mijn tv, het lag niet aan de verbinding, maar ik kreeg wél die foutcodes… Weer wat geleerd. 

 

Bedankt voor je reactie.


@zeredbaronn, fijn om te lezen dat het alsnog is opgelost. Dit had ik niet echt verwacht, maar gelukkig kan je weer televisie kijken! :blush:


Reageer