Skip to main content

Goede morgen. Sinds gister avond doet de etv ontvanger het niet meer. Herstarten zie ik het scherm gewoon, als ie op 70% op tv staat staat op het kastje 75% en telt daar verder maar de tv word zwart. Daarna zie je op het kastje dat het op een zender staat maar op tv zie je niks. Heb hem al volgens de stappen op jullie site herstart, software verwijdert(al 3x) maar het blijft zo. Wat kan ik nog doen? Hij deed het in de ochtend nog wel en na gebruik van de PlayStation niet meer. De PlayStation heeft wel gewoon beeld als ik die aan zet met de zelfde HDMI kabel. Vriendelijke groet, Marijke

Welke KPN TV ontvanger heb je?

 

Hoe is hij met de Experiabox verbonden?

 

Staat de TV op het juiste HDMI kanaal? 


Arris vip2952 V2, alles in huis is met kabels verbonden. Enkel telefoon is wifi. HDMI kabels zijn goed. Zit in juiste poort aangesloten (zelfde poort als toen die het wel deed). Enige wat we deden was de HDMI van de arris in de PlayStation doen en terug. Dit doen we vaker gezien de PlayStation het anders niet doet. Krijg wel blauw scherm met tellen tot 70% dus aansluitingen zij. Goed. Kpn heeft een monteur gestuurd omdat dit probleem elke 2 jaar voordoet en niemand er iets van snapt. Hoop dat ie een nieuw kastje mee neemt want dan zal die het weer doe.


Wat een bijzonder probleem, @Marijke1991! Fijn om te lezen dat er al een monteur is aangestuurd. Ik ben benieuwd of deze het probleem kan verhelpen. Laat je nog weten wat de uitkomst was? :blush:


Monteur heeft vanalles georobeerd....uiteindelijk een super nieuw kastje gekregen en die deed het meteen (dat zwarte kastje). Wat de oorzaak is geen idee. Vreemd ook dat het elke twee jaar ongeveer afspeeld, maar ze en ik weten niet waar het aan ligt. Nieuw kastje is steeds de oplossing dus nu ook. Nu werkt alles weer zoals het hoort en kunnen we weer verder met tv kijken en radio luisteren.