Skip to main content

Sinds ik Netflix 3 dagen geleden heb geïnstalleerd is mijn ITV ontvanger al meerdere malen spontaan herstart. Erg irritant. Ik zag dat het al 2 maanden een item is. Heb al gereset, maar dat schijnt de oplossing niet te zijn. Wat is de oplossing dan wel?

Heb je ook een harde reset gedaan?

Terug na fabrieksinstellingen?

Zie hier.

 

Netflix kan je eventueel ook kijken via de App in de Smart TV (als u die heeft uiteraard). 

 

Hopen dat KPN snel een update heeft.

Zelf heb ik de laatste tijd geen problemen, gelukkig. 


Heb nog geen harde reset gedaan, ga ik doen. Begrijp dat dit niets oplost. Wacht op actie KPN.


Hoi @gertb2016, dit zou nu ongeveer opgelost moeten zijn met een update! Zie ook dit topic!


Ik had 30 november mijn software al vernieuwd. Daarna bleek nog steeds, dat als ik Netflix opstartte via het menu ik nog steeds meerdere malen een herstart kreeg, als ik Netflix benaderde via de keuze 200, gebeurde dit niet, Probleem lag naar mijn mening dus bij Netflix kijken (had deze vorige week pas geïnstalleerd en toen begonnen de problemen). 

Vanaf gisteren (aantal delen de Crown gekeken) geen problemen meer, bij het TV kijken had ik sowieso geen problemen.

Lijkt dus opgelost, bedankt voor de melding en update.      


Gisterenmiddag liep opnieuw NetFlix vast, 3 maal opnieuw moeten opstarten via 200 en Menu. 

Alles uiteindelijk teruggezet naar fabrieksinstellingen (Frisse Start) en gisteravond geen problemen. 

Geeft toch te denken, ik blijf het volgen en meld het zo nodig weer.

Doet zich alleen voor bij gebruik NetFlix, herstartende ITV ontvanger treedt niet meer op.