Skip to main content

Hi @Macabeus, ik zie dat je erg vaak vraagt om nieuwe kastjes in meerdere topics. Als we dit niet versturen, dan ga je overstappen. We sturen (helaas in dit geval) niet zomaar nieuwe kastje naar iemand toe, omdat we niet kunnen aannemen dat het probleem verholpen is met andere ontvangers. Je kunt het beste een eigen topic aanmaken, zodat we met je mee kunnen kijken of we iets kunnen betekenen in jouw kwestie. Heb je al eens gebeld met onze klantenservice om het e.e.a. te testen? We doen ons best het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. 'Ja', het duurt langer dan we gehoopt hadden en daar balen we enorm van. We willen natuurlijk graag een indicatie geven wanneer het einde in zicht is, alleen durven we daar op dit moment geen uitspraken over te doen. 
 

 

Duidelijk genoeg.

Jammer dat ik (degene die jullie salaris gedeeltelijk betaald) actie moet ondernemen ipv dit probleem pro actief te benaderen.

Ik betaal voor het leveren van een dienst wat dus al langere tijd niet goed lukt en alleen te horen krijgt dat het bekend is en eraan gewerkt wordt….misschien nog de tip van een reset en verder zoek het maar uit.

 

Jammer van jullie incompetentie de afgelopen tijd en misschien (vermoedelijk niet) tot ooit weer.

Dan onderneem ik nu maar even actie en maak ik pro-actief zelf een eigen topic voor je aan. Daar vroegen we om zodat we jouw specifieke situatie kunnen bekijken, maar je lijkt dat op te vatten als dat we je juist niet willen helpen, wat ik jammer vind. 

Aangezien lang niet al onze klanten dit probleem ervaren -óók niet met een VIP2952- is niet bewezen dat het nut heeft om een ontvanger om te ruilen. Er is nog geen duidelijke oorzaak gevonden waarom de ene ontvanger heel vaak herstart, en de andere niet of nauwelijks. De kans bestaat dat je een andere ontvanger krijgt waar de problemen zich ook mee voordoen, een nogal zinloze onderneming dus waar jij en wij niets mee opschieten.

Toch wil ik voor jou wel graag één ontvanger omwisselen, om te zien of het daarmee beter gaat. Mocht dat het geval blijken te zijn, dan krijg ik de andere ontvanger vast ook wel voor je omgeruild. Hoor graag van je of je hier mee akkoord bent, voordat ik hier mee aan de slag ga. 

 


Als dat dan het nieuwere model is wil ik dit als laatste redmiddel weleens proberen.

 

 


Ik kan niet een specifiek type ontvanger bestellen, enkel een ‘vervangende’. Welk type je gaat ontvangen je gaat krijgen kan ik dus niet zeggen van te voren. Wil je het alsnog proberen?

 


Ik wil de nieuwste hebben (voor 4K zeg maar) want eenzelfde waarvan ik er al 2 heb is natuurlijk volstrekt nutteloos.

(en diverse keren heen en weer sturen tot ik de nieuwe heb gaan we ook niet doen)

 

Dus binnen zéér afzienbare tijd een nieuw type decoder (of een financiële tegemoetkoming oid) of ik ga voor de next box van jullie collega’s en enige tijd later gaan mijn en mijn vrouw haar mobiele abonnementen naar een andere collega.

 

Moet na maanden gezeur en ergernissen maareens afgelopen zijn met dit amateuristisch gepruts.

 

In elk geval bedankt voor de moeite om met een positieve noot te eindigen.

 


Veel plezier bij ziggo met de brakke mediabox, tenzij je het duurste abbo neemt met de Next box, dan ga je er iets op vooruit.

Dan kun je goedkoper 4K aanvinken in je abonnement, krijg je de nieuwste kastjes en kun je na 6 maanden dit weer terugzetten, kost je 15 euro totaal voor 2 nieuwe kastjes.😉


Dankjewel voor je reactie maar dat gaat hem inderdaad worden (die horizonbox was de reden dat ik daar weggegaan ben) en het prijsverschil is feitelijk erg gering.

 

 

Wel een leuke mogelijkheid voor KPN om dit vinkje te zetten voor mij misschien. (In de brakke app zie ik die mogelijkheid overigens niet eens)


De ‘brakke app’ laat de optie 4K niet zien omdat je een Alles in 1 standaard abonnement hebt, een wat oudere abonnementsvorm waarbij 4K geen losse optie is. De app heeft het dus helemaal bij het rechte eind dat 4K niet aan te vinken is, toen deze propositie werd gelanceerd hadden we al wel 4K maar alleen via een andere abonnementsvorm. Bij de Hussel abonnementen is het een losse optie geworden, die je aan of uit kunt zetten tijdens een lopend contract. 

Ik wil de nieuwste hebben (voor 4K zeg maar) want eenzelfde waarvan ik er al 2 heb is natuurlijk volstrekt nutteloos.

Dat hoeft dus helemaal niet volstrekt nutteloos te zijn. Ondanks het grote aantal meldingen over problemen met onze ontvangers, zijn er veel meer ontvangers die géén kuren vertonen dan ontvangers die wel problemen geven. We hebben meerdere ontvangers in omloop op het moment waardoor ik niet weet of je zo'n kleine nieuwe gaat ontvangen, of een HMB of wellicht weer een VIP2952, maar ook met een VIP2952 is de kans aanwezig dat je geen of in ieder geval fors minder problemen ervaart. 

Zal ik de omruil voor je in gang zetten? Dit kost jou helemaal niks, behalve de moeite om hem om te ruilen bij een PostNL servicepunt. Als het beter gaat met de nieuwe ontvanger is dat mooi, en als het geen verschil maakt kan je altijd overstappen naar Ziggo. 


Ik wil ook de moeilijkste niet zijn dus go ahead.

 

Proberen kan geen kwaad en laat me graag verrassen.

 

Overigens is dit jullie enigste aanbod om een klant te behouden?


Meer dan dit kunnen we via het forum niet voor je doen.

Ik ga een omruil voor je regelen via onze logistieke afdeling, je ontvangt een sms met info zodra je verzoek verwerkt is!


We gaan het meemaken.

Kans dus dat ik nog blijven zal (hoop ik oprecht want ik was altijd zeer tevreden)

 

Hoe herken ik de nieuwste decoder zonder de doos te hoeven openen?


Hoe herken ik de nieuwste decoder zonder de doos te hoeven openen?

Niet volgens mij. Maar wat maakt dat uit? Je maakt de doos open, kijk wat er in zit en bepaal dan je vervolgstap (wat die ook is). 


Ok we gaan het proberen.


Sinds vandaag in gebruik genomen en het is een Arcadyan dus een vergelijk met de andere is mooi te maken (die het vanmorgen weereens nodig vond automagisch te herstarten)

 

Eventueel overgaan naar een 4 K abonnement is alleen via hussel mogelijk en niet met een upgrade zonder contract verlenging? 
 

 

ps: het omruilproces ging zeer gestroomlijnd (en snel) waarvoor mijn complimenten.


Goedemiddag @Macabeus, welkom! Welk abonnement heeft u nu? Heeft u geen Hussel-abonnement, dan kunt u het 4K-abonnement niet nemen.


Alles in 1 (compleet?) momenteel maar het meeste van die alles gebruik ik nieteens.

 

Snel dat hussel eens bekeken en dat ziet er eigenlijk nieteens verkeerd uit!

Wat ik wil heb ik dan zonder onnodige poespas en het is nog goedkoper ook.

 

Eens wat meer oriënteren en wie weet.


Dat is inderdaad het voordeel van Hussel ten opzichte van de ‘oude’ abonnementen, je kunt je abonnement nu helemaal zelf samenstellen terwijl de ‘Alles in 1’ abonnementen door ons zijn samengesteld en je wellicht dingen in je abonnement hebt waar je eigenlijk niet echt behoefte aan hebt :wink:

Gaat het goed nu met de Arcadyan?


Die heeft nog te weinig draaiuren om daar iets zinnigs over te zeggen denk ik maar het gaan dus zéér binnenkort 2 4K ontvangers worden in een nieuw hussel abonnement.

 

Spotify codes veranderen niet als ik dat erbij neem?

(zou geen ruzie met mijn vrouw willen)

 

sorry voor mijn gedram de afgelopen tijd overigens 😔


Oei, ruzie met de vrouw moeten we koste wat kost zien te voorkomen :sweat_smile: Gelukkig kan je gewoon je bestaande account blijven gebruiken als je dit bijbestelt bij jullie Hussel abonnement.

sorry voor mijn gedram de afgelopen tijd overigens 😔

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar excuus aanvaard. Ik snap dat de frustratie hoog oploopt als het allemaal niet werkt zoals het de bedoeling is, zonder dat er op korte termijn zicht is op verbetering. En dat die frustratie er heel makkelijk uit komt omdat het forum zich daar redelijk goed voor leent. Tegelijkertijd is het weinig constructief en bereiken we veel meer nu je een eigen topic hebt, we op een veel fijnere manier met elkaar in gesprek zijn en we jouw persoonlijke situatie onder de loep kunnen nemen :slight_smile:


Nu mijn nieuwe hussel pakket draait met 2 4 K ontvangers (wat werken die soepel en snel👍) ben ik weer helemaal blij (en ook nogeens goedkoper uit!

 

KPN: bedankt!


:grinning: 🥳 graag gedaan @Macabeus! Top dat je nu toch weer helemaal tevreden bent én dat ook nog met lagere maandelijkse kosten :blush:


Ik heb dus precies hetzelfde gedaan.

4k kastjes laten komen en alles draait veel beter en sneller.

Ook ik ben zeer tevreden.

Om naar 4k te gaan kreeg ik te horen van mijn collega, die zit in zo'n testproces en gaf aan dat het probleem niet op te lossen is.

Ga over na 4k en alles draait beter.

Blij met KPN.