Skip to main content

Als ik tijdens live TV kijken de pauzeknop gebruik en ik wil na 10 minuten verder kijken, dan krijg ik de zaak niet meer aan de gang, welke knop ik ook probeer.

Sinds kort heb ik Androïd Tv  met DIW 7022 ontvanger

  1. Breukink

Op de zenders die ik tot op heden '’zo lang'’ op pauze had heb ik dat niet ervaren.

Het kunnen dus een of meer specifieke zenders zijn. Ergo: op welke zender(s) ervaar je dit?


Ik heb dit nu een aantal avonden op SBS6 gehad.


Ik had het laatst ook een keer zo'n soort probleem.

Knoppen werkte niet allemaal op de juiste manier.

 

Ik heb de ab toen ontkoppeld en opnieuw gekoppeld.

Daarna werkte alles weer goed. 


Ik heb dit nu een aantal avonden op SBS6 gehad.

Oh, die kijk ik eigenlijk nooit live. Maar opgenomen. Kan het derhalve niet beoordelen.

Al eens de ontvanger herstart? Houdt de rechter aan/knop even ingedrukt en kies opnieuw opstarten. Zeker als je '’snelle start'’ gebruikt wel af en toe aan te bevelen.


Dank voor je reactie. Ga het vanavond proberen. Hou je op de hoogte.


Heb vanmiddag ontvanger opnieuw opgestart. Daarna de tour op NPO1  10 minuten stilgezet(pauze). Daarna weer aangezet en wat je dan ziet is vertraagde opname zonder geluid.


Vervelend dat dat steeds gebeurt.

Hier net even hetzelfde gedaan. Op NPO 1 gezet en even een minuut laten lopen. Zo'n 10 minuten op pauze. Daarna loopt ie hier gewoon verder.

Hoe gaat het als je eerst tot 5 seconden pauzeert. En als het dan loopt wat langer op pauze hebt?


Heb jou advies opgevolgd. 5 sec pauze, daarna weer aan. Prima. Daarna weer op pauze en dan 10 minuten. Starten en………. hij doet het. Onvoorstelbaar. Verklaring????


Verklaring????

Blijkbaar gaat het niet helemaal goed na 10 minuten pauze (van de Multicast stream) te switchen naar de Unicast stream die je moet krijgen na pauzeren.

Als je heel kort pauzeert zit je al op die Unicast stream. Als je die dan (weer) pauzeert start de weergave daarna probleemloos.


Gisteravond jouw oplossing ook op SBS6 getest en het werkt. Opgelost. Nogmaals dank!