Skip to main content

Als ik een programma of film wil verder kijken die ik de vorige keer had gepauzeerd begint het programma weer bij het begin. Dit is super irritant omdat ik het vaak gebruik ivm onregelmatige diensten. Het probleem doet zich voor na de laatste software-update van interactieve tv. Heb dit probleem nooit eerder gehad (verder kijken werkte perfect) en heb toch alweer een hele tijd glasvezel.

Oude topics van soortgelijke problemen die ik heb geraadpleegt dateren alweer van zo’n 4 jaar geleden (voor zover ik kan zien). Heb de verhalen over cache geheugen en lagen allemaal gelezen. Na vier jaar zou hier toch een oplossing voor moeten zijn neem ik aan?

Heb de ontvanger al meerdere malen gereset, ook een paar minuten gewacht, het biedt helaas geen soelaas.

Heb een witte 4K ontvanger ZTE ZXV8001.

Hoop dat u mij verder kunt helpen. Alvast dank

 

 

 

Hi Robert, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe heb je de ontvanger gereset? Door de software te verwijderen en opnieuw in te laden zoals hier staat aangegeven bij stap 2? 


Hoi Alex,

Dank voor je reactie! Nee, heb de ontvanger helemaal uitgezet en ook de stekker uit het stopcontact gehaald en na een paar minuten weer opgestart. Het werkt  gelukkig weer, wat nieuw is ik zie nu een balkje achter het gepauzeerde programma waar ik ben gebleven. Als ik nu het programma bijv. een dag later verder wil kijken begint het programma netjes vanaf dat punt. Ergens met de reset moet er toch iets geïnstalleerd zijn want dt balkje had ik nog nooit gezien.

 


Hoi Alex,

Dank voor je reactie! Nee, heb de ontvanger helemaal uitgezet en ook de stekker uit het stopcontact gehaald en na een paar minuten weer opgestart. Het werkt  gelukkig weer, wat nieuw is ik zie nu een balkje achter het gepauzeerde programma waar ik ben gebleven. Als ik nu het programma bijv. een dag later verder wil kijken begint het programma netjes vanaf dat punt. Ergens met de reset moet er toch iets geïnstalleerd zijn want dt balkje had ik nog nooit gezien.

 

Dat is de laatste update. Fijn dat alles weer werkt!