Skip to main content

Wegens het telkemale verschuiven van mijn aansluitdatum en het zeer matig werkende noodpakket ben ik zeer ontevreden over een aanstaande rekening. Vandaag kreeg ik bericht over die rekening en ik overweeg om deze vooralsnog te storneren. Op 20 november zou mijn glasvezel worden aangesloten en zou de monteur komen om de binnen infra aan te leggen. de dat werd verschoven naar 29 november en nu komt de monteur pas 18 december. Het noodpakket bevatten een mobiele wifi en digitene pakket. Over beide ben ik beslist niet tevreden miste te veel zenders en bovendien het gemak van mij alles in een pakket. maandag 9 december is mijn glasvezel aansluiting gerealiseerd en nu beschik ik over zeer beperkte wifi 15,4 Mbit. Ben van mening dat de rekening die ik ga krijgen niet in verhouding staat tot de (niet) geleverde diensten.  De site met vergoedingen was voor mij ook niet te bereiken,. Ben derhalve behoorlijk verbolgen over de totale service, het ontbreken van deugdelijke service, van KPN

mvgr RonRaaf

Hi Ron, welkom hier. Het klinkt als een nare situatie. Elke keer wordt je blij gemaakt met een dode mus volgens mij. Het “noodpakket” is zeker geen volledige vervanger van de uiteindelijke diensten. Het is puur om te voorkomen dat je helemaal zonder zit… Hoewel ik het gevoel om te storneren goed kan begrijpen, kan ik het je niet aanraden. Indien je al abonnementskosten betaalt zonder dat je daadwerkelijk diensten krijgt, dan kunnen we die kosten voor je corrigeren. Dat doen we dan niet via de site, maar handmatig. Ik ga ervan uit dat wel dit gewoon correct moeten kunnen oplossen eerlijk gezegd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Okay Paul maar hoe kom ik op de site  om aan te geven dat ik een vergoeding wens voor de matige dienstverlening van KPN. Die site heb ik vandaag bij herhaling niet kunnen bereiken.

 

mvg Ron


Okay Paul maar hoe kom ik op de site  om aan te geven dat ik een vergoeding wens voor de matige dienstverlening van KPN. Die site heb ik vandaag bij herhaling niet kunnen bereiken.

mvg Ron

Het aanvragen van een vergoeding vanwege een storing kan via kpn.com/vergoeding. Dat gaat dus om een wettelijke vergoeding. Bedoel je die?

Ik zie ook dat de monteur overmorgen staat ingepland. Ik hoop dat je dan van al die ellende bent verlost, en dan kunnen we ook de vergoeding regelen. Dus vanwege het niet kunnen gebruiken van de diensten, én natuurlijk ook vanwege al het ongemak.


Beste Paul 

via de link voor vergoeding kan ik maximaal 3 dagen opgeven. Wil echt niet blijven zeuren maar dit klopt van geen kanten. Zal me wel weer in de KPN winkel melden maar de klantvriendelijkheid is toch wel ver te zoeken op deze manier, inmiddels is wel het volledige bedrag afgeschreven. Ja dat gaat wel goed. 


Beste Paul 

via de link voor vergoeding kan ik maximaal 3 dagen opgeven. Wil echt niet blijven zeuren maar dit klopt van geen kanten. Zal me wel weer in de KPN winkel melden maar de klantvriendelijkheid is toch wel ver te zoeken op deze manier, inmiddels is wel het volledige bedrag afgeschreven. Ja dat gaat wel goed. 

Je hoeft niet per se langs de KPN winkel of die internetpagina te gebruiken hoor. Zodra je diensten hebt, wil ik met alle liefde de vergoeding voor je regelen, en dan moet dat echt wel goed komen… Het is wel zo dat ik pas kan vergoeden zodra de problemen zijn opgelost.


Beste Paul bedankt heb gisteren een collega gesproken en een tegemoetkoming is toegezegd wacht dit even af, Zonodig kom ik erop terug maar ga ervan uit dat het geregeld is bedankt zover 


Oké, mooi. Zolang het maar netjes wordt afgehandeld. Mocht er toch nog wat zijn dan weet je me te vinden!