Skip to main content

Het beeld op SBS6 stopt na een paar seconden. Gaat dan weer even verder, stopt weer en geeft een foutmelding aan. Als je even naar een ander kanaal zapt, doet ie het weer een paar seconden en stopt daarna weer. Kastje al een keer uitgedaan en weer aan.  Boven blijft ie wel goed. Vandaag wel een nieuw modem gekregen maar die doet het verder prima. Maak wel gebruik van een verbindingset. Het is ook maar 1 zender. De rest doet het wel allemaal

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

https://photos.app.goo.gl/Nc6rymVuQ4FfVgQH7

Ik weet niet of het goed door komt maar dit komt er op de tv te staan

 


Beste @Chrisje1981,

maak je gebruik van:

Kun je een UTP kabel leggen van de modem en tv ontvanger? Als je deze DVS gebruikt. 


​​​​​​@Dennis Schreve  beste,

 

nee deze gebruiken we niet. We hebben gewoon een stekkerdoos. Ik vind het ook heel raar dat het maar bij 1 zender is. Later hadden we het ook bij Veronica, maar toen was SBS wel weer goed. Maar bedankt voor de input. 

 

groetjes Christine

*admin edit: opmaak


Hoi @Chrisje1981, welkom op het forum!
Het probleem dat je beschrijft zit vaak tussen je TV ontvanger en experiabox. 
In je eerste bericht schrijf je “Maak wel gebruik van een verbindingset. “ wat bedoel je hier precies mee als je niet de kastjes bedoelt die Dennis noemt?


Oh dan had ik het verkeerd. Da's de wifi versterker. 🙈 We hebben er verder geen verbindingset tussen. Maar tot nu toe doet alles het nog🤞. Bedankt voor alle antwoorden. 

 

Groetjes Christine