Skip to main content

Hoi,

Ik koos ervoor om een ​​klankkast voor het geschenk te krijgen toen ik een contract sloot.
Is het mogelijk om dit te veranderen naar TV?
Ik heb de klankkast thuis.

 

Dank u.

Hoi @JaeSeo 
Helaas in de voorwaarden staat duidelijk dat het niet mogelijk is te ruilen:

  • Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen (in het actieaanbod maak je een keuze tussen een LG 32 inch Smart TV, een LG Soundbar, SuperWifi cadeau of 6 maanden Internet & TV voor € 35,-).

Hoi @JaeSeo 
Helaas in de voorwaarden staat duidelijk dat het niet mogelijk is te ruilen:

  • Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen (in het actieaanbod maak je een keuze tussen een LG 32 inch Smart TV, een LG Soundbar, SuperWifi cadeau of 6 maanden Internet & TV voor € 35,-).

De soundbar heeft een probleem met de afstandsbediening. Het werkt niet.


Heb je de juiste ingang geselecteerd met Toets F op je afstandsbediening?
Bel anders even met LG nummer 0900 543 5454 er zit n.l. 2 jaar garantie op.
Of met de KPN 0800 0402, maar ik denk dat die je ook verwijzen naar bovenstaand nummer.


Je haalt de HDMI steker uit de KPN-TV-ontvanger en die stop je in de soundbar OUT
Dan pak je een andere HDMI-kabel en die verbind je met de KPN-TV-ontvanger en de andere kant naar de soundbar IN.
Dan kies je de ingang HDMI ARC en het werkt.
Ondersteund jouw TV geen HDMI ARC dan pak je een optsche kabel en die verbind je met je tv en de soundbar en kies ingang OPT
Ingangen kies je met de F-toets.