Skip to main content

Sinds een paar weken heb ik bij het aanzetten van de tv geen geluid en duurt het 56 seconden voor ik geluid heb. 

Ik heb soundbar al opnieuw geïnstalleerd maat geeft geen resultaat.

Heeft iemand een verklaring en een oplossing?

Welke KPN tv decoder heb je?

En hoe is alles met elkaar verbonden? 

Of gaat het om de tv zelf? 


Ik weet niet waar het zit. Is pas sinds een paar weken. Kan het te maken hebben met systeem update van samsung?

Er is niets veranderd geweest en in 1x was het een probleem 


@Xasch 

Zit er een DVS tussen?

Zit er een Switch tussen?

Of kijk je via WIFI?

En welke KPN tv decoder heb je? 

Of gaat het om de tv zelf, via iTV?

Hoe is de soundbar aangesloten? 

 

Zonder deze informatie wordt het echt heel erg moeilijk om je te helpen.


Welkom op het forum @Xasch, zoals je aan de reactie van Joop al ziet hebben we meer informatie nodig om met je mee te denken. Zou je die vragen kunnen beantwoorden? Aanvullend ben ik ook benieuwd of je dit ook merkt als je de soundbar loskoppelt. Gaat het dan wel sneller, of is het dan ook later?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij vertelt, hoe meer wij mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch te bespreken kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Het heeft jaren zonder problemen gewerkt dus ik kan alle vragen en info geven aan jullie. Blijft het feit dat het probleemloos werkte en niets veranderd is en dan zomaar uit het niets er een probleem is??? 

Rara hoe kan dat???


Sound of silence😃


Dat weet ik niet @Xasch, zoals gezegd hebben we daarvoor meer informatie nodig. Als wij niet meer weten, kunnen wij er ook niet meer over zeggen.


Het heeft jaren zonder problemen gewerkt dus ik kan alle vragen en info geven aan jullie. Blijft het feit dat het probleemloos werkte en niets veranderd is en dan zomaar uit het niets er een probleem is??? 

Rara hoe kan dat???

Bij werkte het ook jaren goed maar sinds een paar maanden is het een drama. Nu doet de hele soundbar niets meer. Maar uit arrenmoede losgekoppeld. Morgen als ik hem weer aankoppel doet hij het een paar uur/dagen. Stotterend geluid bij opnames, hard geluid bij de ene zender en dan weer zacht. Bij snelspoelen en verder spelen is het afwachten tot wanneer het geluid normaal is. Afstandsbediening werkte ineens niet meer bij geluid uit. Wel hard zacht. 

Enige verschil is dat ik een tv van Panasonic heb en een Denon Soundbar. Heel tv+ is bij mij een drama. Aangesloten via wifi en die zwarte schoteltjes. 

Ook op mijn Sony op de slaapkamer was het een en al problemen. Kwam over van Ziggo in februari. Daar wel spijt van.