Skip to main content
Vraag

Het geluid valt vaak 2 seconden weg, hoe is dit op te lossen?

• 22 maart 2025
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

geluud tv valt vaak 2 seconden weg, net als bij veel anderen. voor een oplossing stuurt KPN iedereen het donkere bos in , lees ik. wat is de oplossing ?

6 reacties

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 165 reacties
  • 23 maart 2025

Wederom was het gisteren 22-3-2024, prijs tussen 20:00 en 23:00 uur was beeld en geluid 1 a 2 sec. weg. EN dat niet 1 keer maar 7 keer.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8321 reacties
  • 23 maart 2025

Beste ​@William's en ​@MelskeH probeer eens een andere HDMI-kabel en/of een andere HDMI-poort op je tv-toestel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 maart 2025

Dit is toch onzin, gebruik de kpn hdmi kabel. Met Ziggo nooit dit soort problemen. Ik lees dat veel KPN klanten dezefde problemen hebben en ook het GROTE BOS in worden gestuurd met deze adviezen... oplossing door kpn  wordt gevraagd....!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8321 reacties
  • 23 maart 2025

Beste ​@William's is, bij bij was het toch echt de oplossing, zie mijn topic hierover:

Heb je mijn adviezen wel uitgeprobeerd dan, kwam daar dezelfde klacht uit?

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 165 reacties
  • 24 maart 2025
JanD schreef:

Beste ​@William's en ​@MelskeH probeer eens een andere HDMI-kabel en/of een andere HDMI-poort op je tv-toestel.

Ik heb al 3 HDMI kabels uitgeprobeerd, natuurlijk ook de originele HDMI kabel van de KPN box.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@William's, welkom op de community! We denken graag even mee! Zoals JanD noemt kan dit zeker wel een issue zijn met je HDMI kabel maar kun je ook toelichten wat voor apparatuur je gebruikt, hoe je deze op elkaar aangesloten hebt zitten en hoe je de (geluids) instellingen hierop hebt staan?

@MelskeH jij hebt hierover al een topic, als je nog steeds problemen ervaart, zou je dit daar dan willen delen? Dan denken we daar graag even met jou mee. 

Reageer