Skip to main content
Vraag

Het geluid van de Soundbox is dof en bij opnames soms niet stabiel

• March 5, 2026
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

SInds een paar weken heb ik de soundbox in huis en mijn vrouw is niet tevreden en ik dus ook niet.
alles aangesloten zoals in de beschrijving box staat helemaal vrij.
Het geluid in bijna alle geluidsinstellingen die je kan kiezen zijn hol of dof. 
Het geluid uit de TV is beter en dat was juist niet de bedoeling van deze soundbox.
En opgenomen programma's daar is het geluid helemaal niet stabiel soms helder en goed en dan helemaal dof.

Als er geen oplossing komt dan ga ik hem weer retouren en weer terug naar de box die we hadden.
En dan maar kijken voor een goede soundbar.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 5, 2026

Hallo ​@HamE ,

Onder Verwerking van geluid kun je geluidsmodus en uitvoer instellen.

Bij Geluidsmodus pas je de algemene geluidsinstelling van de TV+ Soundbox aan.

Experimenteer daar eens wat mee. 

Meer informatie staat in dit topic: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2026

DIt had ik allemaal al uitgeprobeerd het gaan er dus op lijken dat dit hem niet gaat worden en ik dus weer terug ga naar de gewone box

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 5, 2026

DIt had ik allemaal al uitgeprobeerd het gaan er dus op lijken dat dit hem niet gaat worden en ik dus weer terug ga naar de gewone box

Dat kun je makkelijk regelen via (de app) Mijn KPN. Het scheelt je ook weer zes euro per maand. 

• Deelnemer
  • March 5, 2026

Dat kun je makkelijk regelen via (de app) Mijn KPN. Het scheelt je ook weer zes euro per maand. 

Zou er ooit een product zijn geweest wat zo vaak retour is gestuurd vraag ik mij af.