Skip to main content

ik weet waar ik moet zijn. Maar krijg steeds een beeld dat er een fout is opgetreden. En dat ik het later nog een keer moet proberen. Kan ik hetvook via een andere manier zodat ik zo snel mogelijk een afstandsbediening heb die het doet. 

Hoi @San123 ,

Tegenwoordig is het inderdaad mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Hieronder schrijf ik wat je kunt doen om die fout te voorkomen.  

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Als het niet lukt, kun je ook bellen naar 0800 - 0402. Of vul hier jouw volledige forumprofiel. 


 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

 

Ik was even nieuwsgierig want ik gebruik zelf geen van die 3 browsers. Op Edge gaat mijnKPN prima maar dit dus niet. 

Opera (zonder VPN) doet het wel en het is gewoon schitterend gedaan. Meteen komen de STB’s die ik gebruik als image in beeld.  


@San123 Welkom hier op het KPN Forum! is het ondertussen gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen? Als dit niet zo is, Zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde. 


Reageer