Skip to main content

Ik en mijn vriendin willen graag het kinderslot verwijderen van de tv maar we weten de huidige code niet en de link wat ik dan moet opzoeken werkt niet meer! kunnen jullie z.s.m. contact opnemen

Beste @Alice-Day,

Kijk even op deze pagina daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Let op: hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.


Beste @Alice-Day,

Kijk even op deze pagina daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Let op: hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.

Ik heb al op die link gedrukt en dan staat er probeer t later opnieuw 


Beste @Alice-Day,

Kijk even op deze pagina daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Let op: hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.

Ik heb al op die link gedrukt en dan staat er probeer t later opnieuw 

 


Beste @Alice-Day,

Kijk even op deze pagina daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Let op: hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.

Ik heb al op die link gedrukt en dan staat er probeer t later opnieuw 

 

 


Ik en mijn vriendin willen graag het kinderslot verwijderen van de tv maar we weten de huidige code niet en de link wat ik dan moet opzoeken werkt niet meer! kunnen jullie z.s.m. contact opnemen

 


@Alice-Day dat is erg vreemd dat het niet werkt. Normaal gesproken zou dit moeten werken. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan KPN eens kijken wat er aan de hand is. 


Hoi @Alice-Day

Zou je de link die @Dennis Schreve heeft gedeeld nog één keer willen proberen? Als het nu alsnog niet lukt kijk ik graag met je mee. 

Beste @Alice-Day,

Kijk even op deze pagina daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Let op: hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.

 


Hallo het is gelukt! Bedankt voor je inzet en het meedenken


Hallo het is gelukt! Bedankt voor je inzet en het meedenken

Fijn dat het gelukt is @Alice-Day, dus die link heeft dus toch geholpen. 😉