Skip to main content

Heb sinds enkele weken draadloos internet van KPN op mijn 2e tv op de slaapkamer. Alles is origineel van Kpn. De installatie was de eerste keer gelukt en we konden gewoon tv kijken. Sinds van de week is mijn kanalenmap leeg en kan ik geen kanalen meer installeren. Heb alles een.keer afgekoppeld en.opnieuw begonnen. Dit had geen gewenste resultaat. Heb een goede wifi ontvangst want Netflix doet het wel. Graag een goed advies over wat ik eraan kan doen om de kanalen wel te kunnen installeren.

Goedeavond beste. Als u de decoder frisse Reset gegeven dan komen de kanalen terug. Op de tv zelf kunt u geen kanalen installeren. dat gaat allemaal via de decoder. Op tv moet u wel de juiste HDMI kanaal zetten. Succes. 😉👍


Bedankt Cornelis voor je antwoord. Ook dit heb ik verschillende keren gedaan. Dit heeft ook niet het gewenste resultaat. Decoder geeft ook geen foutcode aan

 


Hallo @Relivere ,

Heb je wel eens Digitenne overwogen voor je tweede TV boven? Volgens jouw profiel heb je al een Rebox-ontvanger. Werkt Digitenne wel boven? 


Wat zie je op jouw televisie als je op het menu knopje van jouw afstandsbediening drukt?


Hoi noordzee, als ik de menuknop van mijn tv indruk geeft hij beeldverhouding aan. Doe ik deze weg dan geeft hij aan Niet geprogrammerd. Ga ik verder dan geeft hij aan dat de kanaalmap leeg is. Hij vraagt of ik automatisch wil gaan zoeken. Dit heb ik al verschillende keren geprobeerd. Dit zonder resultaat. Op de menuknop van mijn ontvanger knippert de recordingknop. Deze staat op kanaal 6 of welke wat ik wil. Heb mijn tv al naar fabrieksinstellingen gedaan en alles opnieuw ingelogd maar ook niks.


Hallo @Relivere, kanalen zoeken en installeren is niet nodig als je tv kijkt via een interactieve tv-ontvanger van KPN. Krijg je die melding wel dan staat jouw televisietoestel op dit moment niet op het juiste HDMI kanaal. Op de afstandsbediening van jouw tv zit een Source / AV / Input knop om het juiste bronkanaal te selecteren.