Skip to main content

Goedendag. Als ik in de gids informatie wil zien over een programma dat al bezig is (door dat te selecteren), gaat hij automatisch naar die zender, wat niet de bedoeling is. Het lukt niet om dan nog de omschrijving te lezen. Dit is pas sinds een week of zo (maar ik heb onlangs de software opnieuw geïnstalleerd). Hopelijk kan dit snel weer teruggedraaid worden!

Welke KPN tv decoder heb je?


Welkom op de community @idu. Kan je er wat meer over vertellen, zoals welke tv-ontvanger je van ons hebt? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


@idu , wat je op elk geval ook kunt proberen is vanuit het lopend programma (dus niet vanuit de gids) twee keer kort achter elkaar op de gele knop van de afstandsbediening te drukken. Dat zou je na de info over het programma moeten brengen.


De ontvanger is een Aria (de modem een modem Experia Box V10). Ik ga er eigenlijk vanuit dat er een verandering is aangebracht in de software.

@Joris62 Dankjewel dit wist ik nog niet.

Maar het gaat erom dat ik op een kanaal blijf staat en tegelijkertijd in de gids info kan lezen over programma's op andere kanalen. Met op OK klikken lukt dat altijd, behalve voor programma's die al bezig zijn. Volgens mij was dat eerst niet (maar nu begin ik te twijfelen...)


@idu 

 

Heb je een Arris VIP 2952 of een Arris VIP 5202

 

De Arris 2952 heeft een Display.

De Arris 5202 heeft geen display.

 

Eventueel kan je onderop kijken welke model je hebt. 


Arris. Dan heb je vast de instelling

'TV gids: OK gaat direct naar live tv programma' op aan staan. 

Zet dat eens op uit. Instellingen - TV Menu 


Dat was hem inderdaad! Dankjewel!


Hartstikke goed! (al bleef het wel lang stil 🙂)


Zoooveel te doen… 😅


Als daardoor alles in dit tempo gaat....😁 🤣

Tot over een maandje ❓


Reageer