Skip to main content

Slechte Kwaliteit...het apparaat laat zich Nieuw uitdoos,,,niet in 1 keer instellen,,,Nee,,,het word een zich Herhalend + Eindeloos gevecht,,,Phoe,,Triestgevecht,,,er blijft ALTIJD een knop die het NIET doet...ZwaarFrustrerend...Phooe,,,ik ben het spuugzat!!!

Hoi @sSamMo, welkom bij ons op het forum. Het lukt niet om de afstandsbediening in te stellen begrijp ik?

Kan je vertellen wat er precies niet lukt en welke stappen je hebt geprobeerd? Is het een nieuwe (vervangende) afstandsbediening, is het een helemaal nieuw pakket?

Had je de stappen op deze pagina al gevolgd: Afstandsbediening afstemmen of koppelen?

We denken graag met je mee, maar daarvoor hebben we meer informatie nodig.

 


Sorry,,,Installatie lukt MIJ wel,,,maar het zijn WAARDELOZE apparaten,,, Nieuw apparaat,,, net uit doos,,,TOCH is er  ALTIJD een knop die het NIET doet,,, Welke knop,,,is ALTIJD Frustratie,,,gaandeweg komt er een 2e knop bij,,,na de zoveelste installatie….binnen 10 dagen,,,smijt je dat ding maar tegen de muur...IK HEB (soms nieuw) 4 VAN DIE DINGEN OP DE BANK LIGGEN >>>» van ELK DOET 1 of meerdere Knoppen het NIET!!!! (Philips TV code 4) GGGGGRRRR----


Tegen de muur aansmijten helpt natuurlijk niet, voor geen enkel apparaat. De afstandsbedieningen horen geen defecte knoppen te hebben als ze uit de doos komen, dat het bij jou vaker gebeurt is bijzonder. Is het vaak dezelfde knop dan die het niet doet of verschilt het?

Als het vaak dezelfde is kan het zijn dat het knoppen zijn die afgesteld moeten worden op het tv toestel voor ze kunnen werken. 


Voor die philips tv code 4 heb ik nu 4 van die apparaten in de woonkamer  + in de slaapkamer heb ik 3 app voor n Lg tv code 2...snapje...het is telkens zoeken,,,naar een apparaat waarvan die ene knop die je nodig hebt het doet… ik geloof niet,,,,dat het bijzonder is dat die apparaten hier bij mij haperen,..nee,,,zodoende vliegt er wel eens een apparaat….tegen de muur….


Ik weet niet of ik het begrijp, gebruik je de afstandsbedieningen bij meerdere tv's? Of meerdere afstandsbedieningen per tv? 

Mocht je het makkelijker vinden om het telefonisch uit te leggen is dat misschien makkelijker. We zijn bereikbaar op 0800-0402.