Skip to main content

OH NEEEEEEEEEE, ik wilde op 1 augustus 2021 het Ziggo Sport pakket stopzetten. Dit lukte niet en na contact met de servicedesk KPN lukte het hen ook niet.  Na 3 dagen weer geprobeerd, weer niet gelukt.

Toen…………………………..vakantie en cpl vergeten natuurlijk

 

En vandaag wil ik het pakket weer aanzetten………..ow ja, alles vergeten na die ellende.

Weer onnodig geld weggegooid, dank u wel KPN!

 

Enige +punt is dat ik vandaag niet hoeft aan te zetten, wat wss wel meteen kan!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het uit- en vaak ook aanzetten van extra pakketten levert inderdaad nog steeds problemen op. Hopelijk krijgt kpn dat nog weer onder de knie.

Dus voor slechts 28 dagen wilde je het uitzetten, @Tstz ? Hmm….

Dan had je precies 13,54 bespaard. En was dat je enige extra pakket? Opnemenpakket mss? Je basispakket à 10,00 loopt sowieso door. 

Belonbeperkt op de vaste telefoon misschien ook (wat je natuurlijk ook niet gebruikt als je weg bent).


@PeterG 

 

Ja idd, uitzetten voor 28 dagen, 13.54€ idd, een gratis kratje bier dus. De rest v alle pakketten zijn gratis voor mij, geen vaste tfn in de hut dus.

 

13.55€ besparen door 1 klik lijkt mij wel fijn, of denk jij daar anders over???

 

Tis gewoon diep triest van KPN, abonneren.....meteen, opzeggen van iets, dikke frustraties.

Op naar E-fiber hier dus toch, wordt uitgerold in de gemeente, twijfelde al veel eraan maar met dit is de keuze makkelijker gemaakt.

 

 


Oplossing gevonden, overstappen naar Ziggo volgende maand 💪


Hi @Tstz! Jammer om te lezen dat we niet de kans hebben gehad om het op te lossen en dat de ellende en frustraties ervoor gezorgd hebben dat je overstapt naar een andere provider. 

Als er genoteerd is dat je contact hebt gehad en het niet lukte om het zenderpakket te deactiveren, dan kan ik de kosten alsnog crediteren. Ik kan het eea nakijken op basis van jouw klantgegevens: wil je deze invullen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


@Shyrin_ 

Nu kan u kijken ernaar, profiel aangepast


Bedankt voor het invullen van jouw klantgegevens. Ik zie dat je op 05 augustus 2021 contact hebt opgenomen en mijn collega een melding heeft gemaakt voor een achterliggende afdeling, over het niet kunnen uitzetten van het zenderpakket. 

Als er genoteerd is dat je contact hebt gehad en het niet lukte om het zenderpakket te deactiveren, dan kan ik de kosten alsnog crediteren. Ik kan het eea nakijken op basis van jouw klantgegevens: wil je deze invullen in jouw Forum profiel?

Ik heb de kosten gecrediteerd; het creditbedrag wordt verrekend met een volgende factuur. :beers:


dank u wel