Skip to main content

Vraagje, ik wil 4 verborgen zenders zichtbaar maken, 

In het menu zenders verbergen de vinkjes weggehaald.

Maar als ik dan naar het bewaar en sluit ga, doet deze niets.

Waar gaat het fout?

Kastje stroomloos gemaakt, heeft niet geholpen.

tevens nieuwe software geladen in het kastje ook niet geholpen.

Misschien proberen om het kastje even stroomloos te maken en opnieuw te starten en het na een kwartier opnieuw te proberen.


Hallo @QPO-Best 

Er komen meer klachten hierover.

In een ander topic doet een medewerker van KPN iTV de volgende suggestie.

mijn collega’s hebben een mogelijke work-around gevonden voor bepaalde gevallen waarin kanalen verbergen niet werkt.

En dat is om een reminder aan te maken. Dit gebruikt dezelfde achterliggende systemen en dat stelt dan blijkbaar wat data op een bepaalde manier in dat verborgen kanalen wel werken.

Maak dus een herinnering aan in de tv-gids voor een komend programma.
Hopelijk werkt deze work-around ook voor jou en kan je daarna weer zenders (de)blokkeren.
Succes!!

 

De medewerker zegt in hetzelfde bericht ook: 

We zijn momenteel met zowel het STB team als met de leverancier van de achterliggende systemen in discussie over de dingen die we gevonden hebben. Dus hopelijk kunnen de achterliggende oorzaken op niet al te langer termijn verholpen worden.

Hopelijk heeft KPN iTV @Jeroen-bart Engelen snel goed nieuws voor alle klanten met dit probleem.


De discussies zijn nog steeds gaande. Was vandaag weer een overleg en ik begreep dat er morgen ook weer een sessie is. Dus er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Kan er helaas niet meer van maken.


Hoi @Jeroen-bart Engelen , bedankt voor je snelle reactie op mijn ‘tag’ met dit status bericht.

Hopelijk help de work-around ook voor de topicstarter, dan is zijn probleem i.i.g. verholpen.


Over de zgn. workaround: de verborgen zenders verschijnen aldus ook niet in de tv-gids, dusa daar kan ik geen reminder voor maken… iemand nog een idee?


Hallo @Winant , dat hoeft ook niet.
Het gaat er alleen om een herinnering te maken voor een willekeurige zender/programma.

Dit gebruikt dezelfde achterliggende systemen en dat stelt dan blijkbaar wat data op een bepaalde manier in dat verborgen kanalen wel werken.


Hallo,

dank je, was ik ook net achter. Echter, nu staan alleen die vier bewuste zenders in de tv-gids! Kan ik niet meer naar de andere zenders… doe ik iets verkeerd?


Aha, het is al goed: ontvanger wéér herstarten en nu staat alles in de lijst.

Dank voor de tips, wie het aangaat!


Hoi @Winant , ik lees dat het al werkt. Een herstart doet idd vaak wonderen. Succes verder.


Hallo @QPO-Best , is het bij jou met de work-around ook gelukt om de zenders te (de)blokkeren?


Hoi Ruud,

Helaas niet, kan ook geen zenders verbergen.

De button bewaar en sluit reageert niet.

 


@QPO-Best 
Je hebt wel eerst een herinnering aangemaakt voor een willekeurige (andere) zender/programma in de tv-gids?


Nee, kan dat met een willekeurige zender?

Zoja, dan moet ik dat proberen.

 


Nee, kan dat met een willekeurige zender?

Zoja, dan moet ik dat proberen.

 

Ja, met een willekeurige (andere) zender. Dat hielp Winant hierboven ook.


Zal ik morgen even proberen.

 


Het werkt.

Nu krijg ik wel zenders te zien, of ik kan ze verbergen.

Toppie tip