Skip to main content
Beantwoord

het menu werkt maar voor de helft

  • February 27, 2020
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

DontEatYellowSnow
Topper
Forum|alt.badge.img

II zie dat het menu veranderd is. Zo is er een Netflix-knop bijgekomen. Maar als ik nu met de afstandsbediening naar instellingen of mijn opnames ga en er op klik gebeurt er niets. Terwijl andere menuknoppen zoals tv-gids en videotheek wel werken.

als ik naar programma gemist ga dan staat er: deze optie valt niet binnen uw abonnement..? Ik snap er niks van!

Beste antwoord door DontEatYellowSnow

Bij mij soortgelijk verhaal. Gisteren terug gekomen van vakantie Weerd ik getrakteerd op een niet werkende tv ontvanger. Als ik mijn opnames wil selecteren of instellingen reageert de ok-knop niet. In andere programma’s wel dus ligt niet aan de afstandsbediening. 
nu al een paar keer de stroom eraf gehad en telkens roept de ontvanger dat er een nieuwe update is terwijl ik die alle keren heb laten uitvoeren. Help!!

Even de ontvanger uitzetten met het knopje aan de achterkant. Daarna weer aanzetten en zodra je de voortgangsbalk in beeld krijgt op de grote ronde knop van de ontvanger drukken. Nu kan je met de afstandsbediening kiezen om de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

DontEatYellowSnow
Topper
Forum|alt.badge.img

II zie dat het menu veranderd is. Zo is er een Netflix-knop bijgekomen. 

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @DontEatYellowSnow! Gek dat de helft van het menu er geen zin meer in lijkt te hebben. Wat als je de ontvanger een reset geeft volgens stap 2 op deze pagina? Ik ben benieuwd of het menu dan weer meewerkt en hoor je bevindingen graag! 


DontEatYellowSnow
Topper
Forum|alt.badge.img

Verwijderen van software heeft niet geholpen, dit een aantal keer geprobeerd echter zonder succes. Vervolgens de box teruggezet naar fabrieksinstellingen, hiermee werd de oude software-versie opnieuw geïnstalleerd en doet alles het weer.


  • Deelnemer
  • March 1, 2020

Bij mij soortgelijk verhaal. Gisteren terug gekomen van vakantie Weerd ik getrakteerd op een niet werkende tv ontvanger. Als ik mijn opnames wil selecteren of instellingen reageert de ok-knop niet. In andere programma’s wel dus ligt niet aan de afstandsbediening. 
nu al een paar keer de stroom eraf gehad en telkens roept de ontvanger dat er een nieuwe update is terwijl ik die alle keren heb laten uitvoeren. Help!!


DontEatYellowSnow
Topper
Forum|alt.badge.img

Bij mij soortgelijk verhaal. Gisteren terug gekomen van vakantie Weerd ik getrakteerd op een niet werkende tv ontvanger. Als ik mijn opnames wil selecteren of instellingen reageert de ok-knop niet. In andere programma’s wel dus ligt niet aan de afstandsbediening. 
nu al een paar keer de stroom eraf gehad en telkens roept de ontvanger dat er een nieuwe update is terwijl ik die alle keren heb laten uitvoeren. Help!!

Even de ontvanger uitzetten met het knopje aan de achterkant. Daarna weer aanzetten en zodra je de voortgangsbalk in beeld krijgt op de grote ronde knop van de ontvanger drukken. Nu kan je met de afstandsbediening kiezen om de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen.Â