Skip to main content

ik heb er ook last van, kijk nu history chanel, blijft het scherm stil staan maar geluid gaat wel verder. zet je hem op pauseĀ  en dan play gaat video in rap tempo snel vooruit dat waar het geluid hoord te zijn. dan is het even goed, en dan even staat het beeld weer stil.. etc etc.. zzz

irritant. is er al een oplossing voor ? ik kijk met chrome. op Windows 11 gewoon op LAN verbinding, kabel

Ā 

heeft het te maken met de hardware versnellings optie? in chrome settings?

Ā 

Admin: afgesplitstĀ en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @JĆørnĀ . Ik durf het zo niet te zeggen.Ā  Heb je dit alleen bij die zender?Ā 

Wat is je internet snelheid trouwens op die laptop?Ā https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Ā 


ja ik dacht dat het daar mee te maken had, had ik toen bij ziggo ook last van.

toen was er iets dat ik in hardware versnelling in of uit moest schakelen maar nu weet ik het ook niet meer.Ā  ik heb net nieuwe install gedaan van win 11, ik moet nog meer tv kijken om te kijken off het nog gebeurd. maar volgens mij lag het aan die hardwareversnelling in chrome die je in of uit kan zeten.

misschien hebben andere mensen dan nog iets aan die tip, maar weet niet zeker of dat helpt of niet.

Ā 

ik meld wel weer als het beeld weer in eens stil staat maar geluid gaat verder etcā€¦

Ā 

internet speed is prima, 100 mb verbinding, prima stabiel, nooit klachten over, altijd goede ping en speed. alleen over die 200 mb verbindingĀ  is niet zo goed. en dan krijg je niet eens 200. maar goed de 100 mb verbinding doet het prima. (PC)

Ā 

bedankt en tot ziens


Vreemd.Ā  Je zou met de ā€˜standaardā€™ settings van chrome dit probleem niet mogen hebben.Ā  Nah ja.Ā  Mocht het issue weer optreden, laat het weten.Ā