Skip to main content

Wanneer ik het programma “De Alleskunner” terug wil kijken stopt het steeds een aantal seconden en gaat alles weer verder. Dit blijft zo doorgaan, welke aflevering ik ook terugkijk. Alles is opgenomen. Kijk ik een ander programma van bijvoorbeeld de publieke omroep terug, is er niks aan de hand en verloopt dit dus vlekkeloos. Ga ik dan weer terug naar “De Alleskunner” stopt het steeds weer etc. Het ligt dus niet aan apparatuur en/of netwerkverbindingen, maar waar dan wel aan? Heeft iemand anders dit ook met wellicht SBS6 of andere stations? 
 

P.S. Als ik een ander programma van SBS6 terug kijk, is er niks aan de hand. 

Bij mij hapert of alles wat ik terugkijk (zowel opgenomen programma’s als via terugkijk functie) of niks…


Ik heb niet gekeken wat er gebeurd als ik uitgesteld kijk eigenlijk, maar ik vind het vreemd dat het ene programma (dan ook alle afleveringen uit de seizoenen) het niet doet en een ander van een andere omroep het wel doet. 


Ik heb niet gekeken wat er gebeurd als ik uitgesteld kijk eigenlijk, maar ik vind het vreemd dat het ene programma (dan ook alle afleveringen uit de seizoenen) het niet doet en een ander van een andere omroep het wel doet. 

Ik ook


Hi @ronvmeijer! Ik zie dat je eerder contact hebt gehad met mijn collega @Erik_. Ik heb even navraag gedaan wat daar de uitkomst van was. Ik verwacht binnen 2 werkdagen reactie hierop. 


Oké Bram, ik ben heel geduldig en wacht het ook even af. Bedankt voor je reactie. 

 P.S. De laatste 2 avonden (Woensdag en Donderdag) ging het weer helemaal goed. 


Goedemorgen,sinds 2 dagen kan ik niets terug kijken. Hij stopt er steeds mee. Zeer irritant. Alles al geprobeerd,ook van kpn buitenaf zijn de kastjes gereset.  Kan het zijn dat de kastjes aan vernieuwing toe is ?  Graag een oplossing !  Vriendelijke groet,Gerda 


Hi @ronvmeijer! Ik zie dat je eerder contact hebt gehad met mijn collega @Erik_. Ik heb even navraag gedaan wat daar de uitkomst van was. Ik verwacht binnen 2 werkdagen reactie hierop. 

Sorry, verkeerd op “het juiste antwoord/oplossing” geklikt i.p.v. een like. Kan dit hersteld worden? Alvast dank hiervoor. 


Hoi @Bram_ 
Dat gebeurd hier ook regelmatig, maar alleen in het weekend en dan 's avonds.
En bij het bekijken van de opnames.
Blijkbaar wordt dan de server overbelast?
Door de week is het goed.


Bij mij is het nu de laatste dagen gewoon weer goed. Alles loopt door en dat was juist in het weekend. Kun je nagaan hoe alles kan verschillen op diverse plaatsen. 


Hi allemaal! Ik heb het overlegd. De melding van @Erik_ leek over hetzelfde te gaan. Maar ging toch over algemene problemen met het afspelen. Waarbij SBS6 als specifiek voorbeeld was gegeven. 

Ik moet het dus toch oppakken als nieuwe zaak. Wel lees ik van je dat het de afgelopen dagen goed is. De kans dat het zat in de aangeleverde bestanden van “de Alleskunner” is op het moment het grootst. Dat wil ik dan ook voorlopig als antwoord geven. 

Komt het toch nog terug, laat dan alleen weten welk programma het betreft. Of dat opnieuw “De Alleskunner” is of niet. En hoe laat het programma in de gids stond. 

Met die informatie heb ik dan voldoende om direct een ticket aan te maken voor de technische dienst. Dan hoeven we niet het hele proces van voor af aan te beginnen. 🙂


De alleskunner ben ik nog steeds aan het terugkijken, echter nu zonder problemen. Dit even ter info. 


@ronvmeijer dat is het betere nieuws!


Ja dat vind ik ook. Gisteravond ging het ook weer allemaal goed. Dus het lijkt opgelost. Wellicht een overbelaste server waar deze programma’s ik staan, een switch die kuren had … of gewoon een bitje omgevallen 😊