Skip to main content

Na een update van KPN interactief tv  kan je als je een film die je heb op genomen  niet gelijk verwijderen  . Je moet dan terug naar het menu en dan dat betreffende programma opzoeken en dan met de rode knop verwijderen . Dat is lastig  het kon eerst gelijk als je had gekeken kon je het  gelijk verwijderen . Dus mijn vraag is dit blijvend  of doe ik dan toch iets verkeerd.

 

Mg Bullebeest 

Dat kan nog steeds. Maar dan moet je niet op het “huisje” drukken, maar op “terug".


Bedankt voor je antwoord maar wat ik dus bedoel is dit ja je moet terug en toen kwam je vroeger gelijk op de plek wat je  zag dan stond er gelijk op de rode knop om te wissen .

Nu moet ik terug dan moet ik op zoeken wat  ik net zat te kijken In mij geval voor beeld zit ik terug te kijken naar Dokter Pol zijn 3 afleveringen moet ik die map aan klikken en dan klikken op de aflevering die je net gezien heb en dan wissen . Dat was eerst niet .

Als je  hem gezien had zetje het stop en dan kon je hem gelijk wissen, nu moet je heel dat zoeken door lopen om het programma te wissen.


Als je de opname hebt bekeken en je druk op stop (zwarte vierkantje op AB) of de hele opname loopt af, dan verschijnt er vrijwel direct een scherm waarin je de opname kunt verwijderen, dus zonder eerst nog ergens op te hoeven drukken. Dan kun je met de rode knop de opname gelijk verwijderen.

 


En heb je een nieuwe AB waar geen stop-knop op zit, kun je het best op de terug-knop drukken. Daarna krijg je het scherm waar @Juultje68 het over heeft.


Mensen toppie het is me gelukt ik heb die knop gevonden lol die heb ik nooit gebruikt die stop knop.

Dan klopt het pressies wat jullie beschreven he he het moest even dalen bij mij  maar  ik heb het nu door hoe het werkt.

bedankt allemaal.

 

Mg Bullebeest 


Sinds ca twee weken heb ik hetzelfde probleem. Helaas helpen de genoemde oplossingen niet bij mij. Weet iemand nog een andere oplossing ?

Wanneer ik op de stopknop of de returntoets druk, verschijnt de vraag of ik de video wil stoppen. Dat bevestig ik. Dan verschijnt het scherm van het laatste programma dat ik opgenomen heb.  Dat kan ik dan verwijderen maar dat wil ik dus niet. Wat kan ik doen ?