Skip to main content

Sinds een week of twee last van hick-ups kortdurende freezes itv glasvezel. Zowel live-tv als terugkijken kijk vanaf het begin.

 

Half april is mijn modem om een vage reden vervangen met het advies geen xperia twaalf te nemen.. Tv-ontvanger rechtstreeks aan modem gekoppeld.

 

 

Sinds een week of twee last van hick-ups kortdurende freezes itv glasvezel. Zowel live-tv als terugkijken kijk vanaf het begin.

 

Half april is mijn modem om een vage reden vervangen met het advies geen Experia box 12 te nemen.. Tv-ontvanger rechtstreeks aan modem gekoppeld.

 

 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Welke Experiabox (KPN router) heb je? (de V10 en V10A zijn zover ik weet beter dan de nieuwe Box12). 

Hoe is de KPN tv decoder met de Experiabox (KPN router) verbonden? Je bedoelt met rechtstreeks verbonden, met een UTP CAT5E kabel?

 

Meestal helpt resetten van de KPN tv decoder. 


Sinds een week of twee last van hick-ups kortdurende freezes itv glasvezel. Zowel live-tv als terugkijken kijk vanaf het begin.

 

Half april is mijn modem om een vage reden vervangen met het advies geen Experia box 12 te nemen.. Tv-ontvanger rechtstreeks aan modem gekoppeld.

 

 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Welke Experiabox (KPN router) heb je? (de V10 en V10A zijn zover ik weet beter dan de nieuwe Box12). 

Hoe is de KPN tv decoder met de Experiabox (KPN router) verbonden? Je bedoelt met rechtstreeks verbonden, met een UTP CAT5E kabel?

 

Meestal helpt resetten van de KPN tv decoder. 

Zoals vermeld in mijn profiel HBM2260

Zoals in mijn profiel vermeld Experiabox V10

Ja met UTP CAT5E kabel


Sinds een week of twee last van hick-ups kortdurende freezes itv glasvezel. Zowel live-tv als terugkijken kijk vanaf het begin.

 

Half april is mijn modem om een vage reden vervangen met het advies geen Experia box 12 te nemen.. Tv-ontvanger rechtstreeks aan modem gekoppeld.

 

 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Welke Experiabox (KPN router) heb je? (de V10 en V10A zijn zover ik weet beter dan de nieuwe Box12). 

Hoe is de KPN tv decoder met de Experiabox (KPN router) verbonden? Je bedoelt met rechtstreeks verbonden, met een UTP CAT5E kabel?

 

Meestal helpt resetten van de KPN tv decoder. 

Zoals vermeld in mijn profiel HBM2260

Zoals in mijn profiel vermeld Experiabox V10

Ja met UTP CAT5E kabel

 

Beste @Kaljo 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN en kan (gelukkig) niet in de profiel van mede forum gebruikers kijken.

Alleen de moderator (medewerker KPN) kan daarin kijken.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉

 

Ik lees meer problemen over de HMB2260.

Wacht even op een reactie van een moderator. 

 

De V10 Experiabox is (zoals ik al vermelde) een goede router (modem) van KPN.

Zover ik weet nog steeds de beste. 


Frisse start gedaan, ga het aankijken.


Hoi @Kaljo, met dat soort verstoringen is er niet fijn te kijken natuurlijk! Heeft de frisse start daarbij geholpen? Kan je weer normaal tv kijken nu?

Als het nog stoort, is die kabel dan een direct verbinding of zit daar nog iets tussen, zoals bijvoorbeeld een switch? 


@Jasper 

Ik kijk momenteel niet heel veel TV maar gaat tot nu toe goed.

Alleen kabel tussen Experiabox en TV-ontvanger


Dat klinkt bemoedigend. Hou het even in de gaten en geef het aan als het weer hapert. Dan kunnen we samen verder kijken naar de situatie.


@Jasper 

 

"Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing." 

 

Ja en waar kan ik dat dan markeren?

 


Dat kan onder het bericht wat je het beste antwoord vindt @Kaljo. Die optie stond uit bij dit topic, ik heb het nu aangezet. Het is nog steeds opgelost begrijp ik?


Dat kan onder het bericht wat je het beste antwoord vindt @Kaljo. Die optie stond uit bij dit topic, ik heb het nu aangezet. Het is nog steeds opgelost begrijp ik?

Vlgs mij wel, die paar keer dat ik kijk geen last ook niet meer na pauzeren en/of terugkijken


Dan ga ik er ook vanuit dat het opgelost is. Als het toch terugkomt kan je een gil geven, dan kunnen we alsnog met je meekijken.