Skip to main content
Beste KPN sinds kort zie ik dat Star Plus op kanaal 134 en Star Gold op 136 het HD teken in beeld hebben. Julie zenden nu nog in SD kwaliteit uit. Gaat dit nog veranderen?
Zodra er een wijziging in het zenderaanbod plaatsvindt, wordt dit gecommuniceerd door KPN.



Denk dan aan een vermelding op de website en ook vast wel een bericht op het forum.



Aangezien er nu geen bericht over staat, is een snelle upgrade naar HD niet te verwachten.
Ikzelf denk dat het voorlopig niet zal gebeuren HD Ranveer_74 .misschien volgende jaar 😉
Hoi @Ranveer_74 . Wij hebben elkaar eerder gesproken in ander topic. :-)

Ik heb jouw vraag weer doorgestuurd naar de achterliggende afdeling en verwacht op korte termijn uitsluitsel.
Prima Erwin. Ik lees het dan.
Hallo Erwin. Ik ben benieuwd gezien de "korte termijn" of er al iets van een antwoord op deze blijkbaar weer moeilijke vraag is.
Ik heb de friendly reminder vrijdag de deur uit gedaan, @Ranveer_74 . 🙂 Hopelijk is de collega niet met vakantie.
En weer een week verder zonder antwoord Ja je wordt als klant erg serieus genomen als je een vraag stelt (not). De 15 euro per maand voor het Hindi Pakket wordt ondertussen maar wat graag geïnd. Misschien moet ik toch eens nadenken over een schotel
Ik krijg geen antwoord van mijn collega en daarmee val ik terug op het standaard antwoord: Er zijn geen plannen en voorlopig is hier niks over bekend. Samengevat heb ik dus geen enkele extra informatie over het Hindi pakket .Excuus.
Het ligt niet aan jou Erwin. No hard feelings. Ik ga hier geen tijd meer aan besteden. Meer last momenteel van de eikenprocessierups. Groetjes
Groot gelijk. Misschien volgend jaar per 1 juni. Jaarlijks vinden er per 1 juni een hele reeks zenderwijzigingen plaats.
Succes met die plaag, @Ranveer_74 ! Ik hoop dat het snel voorbij is.