Skip to main content

Hallo

Mijn tv ontvanger heeft aantal jaren in de doos gezeten ( voor de tweede tv) en nu wil ik hem gebruikenĀ 

en nu doet hij het niet ook code 36 kan software niet laden.

Alle mogelijk heden geprobeerd maar het blijft gelijk.

Is hij dan stuk?

Hij is nog nooit gebruikt.

En hoe kom ik aan een ander er staat geen info van kpn op de website

Ā 

Marin,

Het helpt direct niets, maar ik heb in dit forum een babaloniese (bedoel ik de gebruker niet mee) gezien roond de HBM 2260. Er zijn 2 versies die voornamelijk alleen via de naam gelijk zijn. Dus geef even aan of er iets over versie bijstaat. (anders is het de eerste versie)).Ā 

Misschien overkomt jouw dan niet al die andere antwoorden van mensen die blijken een geheel andere STB te hebben.Ā Ā 


Beste Corl

Dit is de info van het apparaat

Ā 

Hbm2260 V2 productie data 2016/06/01

Ā 

Article nr845883

Bedankt voor de reactie


Hoi @martin woninkĀ . Welkom op het forum.

Ik vermoed dat jij een tuner hebt met een oude bootloader. Zie ook dit topic:

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Ā 


Beste lezers

Ā 

Alle mogelijke acties geprobeerd maar het resultaat blijf het zelfde.

Fout code 36 en het lampje rec. brand.

Hij blijft zich zelf elke keer weer opstarten en geeft aan activeren software mislukt.

Geen idee meer wat ik moet doen

Ā 


Je moet je profiel aanvullen, zie bericht hierboven van 8 dagen geleden van Erwin,Ā  dan wordt je een ontvanger omgeruild.


Hoi @martin woninkĀ . Klopt het dat jij Ć©Ć©n tuner in huis hebt? Verder kan ik nergens een mobiel nummer van jou vinden. Als jij die hebt, zou je die ook in je profiel kunnen zetten? (dan kunnen de logistieke SMSā€™jes daarnaartoe)


Hallo ErwinĀ 

Mijn mobile nr.is xxx

Vriendelijke groet Martin

Ā 


Ik heb een ticket voor jou aangemaakt. Er zal binnen twee dagen contact met jou gezocht worden op het mobiele nummer. Een collega loopt dan alles met je door. Mocht het noodzakelijk zijn dat er een monteur langs komt zullen we dat ook voor je regelen. Laat je weten hoe het afloopt?


Beste Erwin

Heb de nieuwe ontvanger gekregen.

Was wel even zoeken want via de draadloze verbinding ging het niet.

Maar rechtstreeks uit de experiabox ging het prima.

Alles werkt nu ook via de draadloze verbinding.

Bedankt voor de hulp.

Groeten Martin

Ā 

Ā