Skip to main content

Mijn ouders hebben interactieve tv met tv ontvangers type HMB2260, waarvan er één niet (meer) normaal opstart. De ontvanger krijgt wel voeding (alle aanwezige lampjes rood/groen branden en/of knipperen) maar er wordt geen enkel signaal doorgegeven naar de TV. Alle lampjes blijven ook branden op de ontvanger, daar verandert niks na verloop van tijd, dus er zal ook niets ‘geladen’ worden..?? De ontvanger is geruime tijd inactief geweest.

Is dit een indicatie voor een defect aan het apparaat of kan er op één of andere manier nog gereset worden (anders dan de stroom er voor 30 of 60 sec afhalen/opnieuw opstarten...) en zonder de aanwezigheid van een menu/instellingen.  

 

 

Is de kabel tussen de tv en de ontvanger nog wel goed? Wat gebeurd er als u het kastje op een andere locatie aansluit?


Heb meerdere mogelijkheden getest, kabels (HDMI en UTP) gewisseld en verschillende locaties in huis geprobeerd. Allemaal met hetzelfde resultaat. Wat ik eerder nog niet heb vermeld en wat ik inmiddels hier op het forum ook gelezen heb; (alle lampjes branden) en het numerieke display geeft 8888 weer. In een andere thread wordt geschreven dat de ontvanger in zo'n geval defect is….??


Heb meerdere mogelijkheden getest, kabels (HDMI en UTP) gewisseld en verschillende locaties in huis geprobeerd. Allemaal met hetzelfde resultaat. Wat ik eerder nog niet heb vermeld en wat ik inmiddels hier op het forum ook gelezen heb; (alle lampjes branden) en het numerieke display geeft 8888 weer. In een andere thread wordt geschreven dat de ontvanger in zo'n geval defect is….??

u kunt 0800-0402(sneller dan dit forum) en waarschijnlijk krijgen uw ouders dan een nieuwe.


Het gezegde “een beller is sneller” is nog altijd van toepassing waarschijnlijk. …. 


Soms gebruik ik het forum en soms bel ik met de klantenservice. In ieder geval is bellen voor u de snelste manier om dit probleem te verhelpen.


Hallo en welkom op het KPN forum @WeKo, Onze community heeft heel veel kennis in huis en op vele vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken en indien nodig bepaalde dingen zoals hardware vervangen regelen. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Bij een mogelijk defect aan hardware, wil je natuurlijk in veel gevallen, snel een oplossing. In dat geval is inderdaad de beller sneller.