Skip to main content

HMB2260 rechtstreeks aangesloten op Expedia V10 levert prima TV beeld. Maar als ik er een Netgear GS308E tussen zet, krijgt de HMB2260 geen verbinding. 
Moet ik een andere (nieuwere) TV ontvanger? De Netgear GS308E kan het probleem niet zijn. Die is “KPN-ready”. 

Als je helemaal geen verbinding krijgt, dan zou ik toch zeggen dat de kabel niet goed is.

Wat doen de lampjes bij de poorten op de switch? 


Netgear eens resetten of misschien een rotte kabel, die heb je er nu wel tussen gezet. 


Nick83, je was me net voor!


Heb je al eens andere LAN poorten van de GS308E gebruikt?

Werkt een computer wel als je die aansluit op de netwerkkabel waar de TV ontvanger nu op aangesloten is?


De kabel is goed. Want als ik die rechtstreeks op de Expedia aansluit heb ik wel beeld. 


Je hebt nu twee kabels in gebruik! Heb je ze allebei getest? En toch die netgear resetten, dan staat die goed voor KPN gebruik. Dus niet uit/aan zetten maar echt resetten. En bij de kabels, kijk of op de V10 en de netgear met beide kabels de groene én oranje ledjes branden.


Als het met dezelfde kabel wel goed werkt rechtstreeks op de modem is de logische conclusie dat het aan de switch ligt. Heb je deze ook helemaal gereset door het resetknopje aan de voorkant met een paperclip in te drukken voor minimaal 3 seconden?


Als het met dezelfde kabel wel goed werkt rechtstreeks op de modem is de logische conclusie dat het aan de switch ligt. 

Of aan de andere kabel die gebruikt wordt.


Als het met dezelfde kabel wel goed werkt rechtstreeks op de modem is de logische conclusie dat het aan de switch ligt. 

Of aan de andere kabel die gebruikt wordt.

Je hebt gelijk, de kabel vanaf de modem naar de switch.