Skip to main content

Mijn STB (HMB2260) draait nu op 4.110.208. Ik weet dat er een uitrol naar 4.111.212 gedaan wordt.

 

Als ik via syteem > software opnieuw installeren kies, dan wordt de firmware opnieuw geinstalleerd. Na het opnieuw opstarten krijg ik de melding dat er nieuwe software beschikbaar is en kies ik wederom op installeren. Weer tien minuten verder blijkt toch de oude versie te draaien. Dit heb ik nu al een paar keer geprobeerd.

 

Na een half uur met de klantenservice aan de lijn gehangen te hebben werd de verbinding opeens verbroken.

 

Is er nog een methode om de nieuwste firmware binnen te halen?

 

De reden waarom ik dit wil snappen jullie waarschijnlijk wel, de interface is echt onwerkbaar traag geworden. Ik heb het grote nieuwe interface thread gezien, maar dit lijkt me net een specifiekere vraag :)

Goedenavond @nrc123, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Misschien wil dit wel helpen om de nieuwste software binnen te halen.


Goedenavond @nrc123, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Misschien wil dit wel helpen om de nieuwste software binnen te halen.

 

Bedankt voor de tip, maar ja, dat is precies wat ik al een paar keer geprobeerd heb, zoals ik hierboven beschrijf.


Goedenavond @nrc123, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Misschien wil dit wel helpen om de nieuwste software binnen te halen.

 

Bedankt voor de tip, maar ja, dat is precies wat ik al een paar keer geprobeerd heb, zoals ik hierboven beschrijf.

Jammer dat het niet wil werken @nrc123! Hopelijk komt er snel een oplossing!


Wil iemand van KPN misschien reageren please? :)

 

Ik heb net weer telefonisch een collega gesproken die niet verder kwam dan kastje uitzetten en opnieuw proberen. Vervolgens werd er beweerd dat er geen tweede lijn support is bij KPN en dat ik het maar op het forum moet proberen. Dus bij deze.

 

Ik weet niet of er in het telefoon-log gekeken kan worden, maar het gesprek dat ik zo 17.30u voerde is wat mij betreft ‘te gebruiken voor trainingsdoeleinden’.


*Bump*


Mijn STB (HMB2260) draait nu op 4.110.208. Ik weet dat er een uitrol naar 4.111.212 gedaan wordt.

.....

4.110.208 is actueel de nieuwste versie. Er was inderdaad (rond 10 december) voor eventjes een versie 4.111.212, maar die is door KPN door nog grotere problemen binnen niet eens 2 dagen weer terug gedraaid.

Ik ben stom verbaasd dat die dames en heren van de helpdesk je dat niet konden vertellen. Sterker nog, dat zij je iets lieten proberen om het te verhelpen. Hoe verzinnen ze het. KPN, waar zijn jullie mee bezig? 😭


Er is trouwens een topic waar je hier alles over terug kunt vinden: