Skip to main content

Goedendag, onze tv decoder loopt regelmatig vast zeker bij het gebruik van de videoland en netflix app maar soms ook tijdens het schakelen tussen tv programma`s. We hebben op decoder meerdere keren een “frisse start” gedaan en de reset maar dit lijkt niet te werken. We hebben hem via kabel aangesloten. 

Ik begrijp dat de nieuwe ontvanger die nieuwe klanten krijgen veel sneller is. Geven deze ook problemen bij de apps die jullie aanbieden? Zo nee, hoe komen we in aanmerking om onze oude box om te ruilen voor deze?

Dag @BuddyH is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


ja hij is aangesloten met een kabel 


Hum....een switch in het netwerk of een omvormer van zonnepanelen?


geen switch wel zonnepanelen 


Toevallig een sma omvormer?


als sma een merk betreft heb ik een andere de APS Qs1 micro inverter en de YC600 omvormer 

 


We zien met deze ontvanger zelden problemen. Het is goed mogelijk als ie omgeruild wordt dat je hetzelfde type krijg. Heb je al getest toevallig met alleen de ontvanger aan het modem en alle overige appartuur los gekoppeld? Om te testen dat het echt aan de ontvanger ligt?


Het enige wat aan het modem hangt is de tv ontvanger. Daarom vroeg ik me af of een ander type misschien het probleem verhelpt?


Een moderater gaat hier over een paar dagen op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hoi @BuddyH. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer Netflix en Videoland steeds vastloopt. Vaak is een frisse start voldoende op dit soort problemen te verhelpen. Ik lees dat dit het probleem bij jou niet heeft verholpen. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder te laten uitzoeken. 


?