Skip to main content

hallo bij mij loopt 1 van de 4 hmb2260 v2 vast op 846, 845 na het software verwijderen dus ben bang dat hij stuk is hij stopte ook in eens met tv spelen

kan iemand me helpen

Beste @erna112 

Wat vervelend dat het niet werkt, wat doet de TV ontvanger nog wel? Kun je hem alsnog een reset geven?

Zou je dat eens kunnen proberen?


Goedeavond beste even bellen kpn 0800 0402 gratis voor snel hulp. Misschien stuk🤔


Hoi @erna112, welkom op het forum. Naast de reset die Dennis al voorstelde ben ik ook benieuwd hoe deze tv-ontvanger is aangesloten op de modem. Is dat met een directe netwerkkabel, is dat met een draadloze verbindingsset of iets anders?

Het speelt op 1 van de tv-ontvangers begrijp ik, heb je deze ontvanger en een van de andere ontvangers ook al eens van plek gewisseld om te kijken of het meegaat? Als het meegaat met de ontvanger kan het aan het kastje zelf liggen, als het dan opeens met de andere ontvanger is op die plek, ligt het niet aan het kastje zelf. Dan kunnen we meer naar de aansluiting op die plek kijken.


Beste @Jasper 

De HMB2260 begint toch langzaam een oudje te worden.

Wordt het niet tijd om deze bij iedereen om te wisselen?

Ik lees steeds meer klachten op het forum over de HMB2260.


hallo het gaat om de 2 van de 4 kastje en ja als het kastje wisseld verschuifd het probleem mee dus ligt het bij het kastje

hij loopt de modem loopt via 2 switches rechtsstreeks vanaf de modem


hallo het gaat om de 2 van de 4 kastje en ja als het kastje wisseld verschuifd het probleem mee dus ligt het bij het kastje

hij loopt de modem loopt via 2 switches rechtsstreeks vanaf de modem

 

Hebben de switches wel IGMP Snooping ondersteuning? 

Anders werken ze niet of slecht. 

 

Welke KPN router (modem) heb je? (de experiabox).

 


Er zijn geen plannen om alle HMB2260 te gaan vervangen. Met de 1853 en oudere modellen gebeurt dat wel, maar nieuwer nog niet. In de toekomst zal dat moment er vast komen, maar dat is niet nu.

In je eerste bericht zie je dat een van de ontvangers het niet goed deed @erna112, nu zijn het er 2. Net als Joop ben ik ook benieuwd naar deze switches, ondersteunen ze IGMP snooping? Welk merk/model zijn de switches?