Skip to main content

Wij hebben een tv ontvanger  hmb2260 v2 die bijna elke week wel een keer opnieuw opgestart moet worden. We gebruiken Netflix, Youtube en gewoon tv kijken. Maar af en toe blijft het display leeg en het lampje bovenop brand rood. Knopje bovenop reageert nergens meer op, alleen de knop achterop om hem uit te zetten. Daarna moet je weer enkele minuten wachten om verder te gaan. 

Is hier een oplossing voor?

Fijn dat het na een herstart goed werkt. 

De V10 is zeker nog van deze tijd. Ervaar je enkel problemen op jouw laptop of ook andere apparaten die verbonden zijn met de wifi? In ieder geval kan het geween kwaad om de Wifi Manager eens te doorlopen. Hiermee optimaliseer je de wifi in jouw woning. 


Nee ook mobiele telefoons hebben geen connectie meer met de router. Ik zal de wifimanager vanavond draaien

 

 


Heeft de manager geholpen?


Gisteren niet aan toegekomen. . EN, gisterenavond ook geen wifi problemen meer gehad. hopelijk was de laatste herstart voldoende. Mocht het weer problemen geven, dan zal ik de wifimanager draaien. Vooralsnog allen dank voor het meedenken. 

 


Klinkt goed, hopelijk blijft het zo. 


Vandaag weer twee keer opnieuw moeten opstarten. Vd week ook wel vaker. Het blijft een issue. Er wordt wel een beetje Netflix of YouTube gekeken. Maar daarvoor moet die toch niet zo vaak gereset worden…

 

 


...zojuist zelfs liep die gewoon tijdens  Netflix vast.

 


Dus weer. Ook nog weer gereset? Blijft het daarna terugkomen? Of was het enkel de 25e 2 keer?


Het was 25e voor het laatst volgens mij. Misschien daarna nog één keer. Ik blijf het iig even in de gaten houden. Vraag ook thuis wel even of ze het daar ook in de gaten houden. 

Groeten Frank


Helemaal goed. Voor nu een fijn weekend gewenst.