Skip to main content

Hoe kan ik een 2e tvontvanger bestellen, voor eur 5 per maand?

In mijn kpn is dit niet mogelijk, abonnement verhogen kan ook niet vanwege slechte verbinding buitengebied

Hallo @Broijl ,

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Het is ook mogelijk om als tweede ontvanger een Digitenne-ontvanger te nemen. Ook daar betaal je dan 5 euro per maand voor. Check wel even of er bij jou in de buurt ontvangst mogelijk is. 


Via de chat, geeft medewerker aan dat 2e ontvanger vanwege snelheid niet mogelijk is. Digitenne heeft hier geen ontvangst. Heb hier altijd 2 ontvangers gehad, is geen enkel probleem, alleen kpn moet 2 ontvangers accepteren op mijn huidige account...


@Broijl 

Mag ik jouw locatie (woonplaats) weten?  


Hoeven 4741


Dan adviseer ik jou toch om als tweede ontvanger te kiezen voor Digitenne. Zowel in Breda als in Roosendaal staat een zendmast en in Hoeven moet je gewoon Digitenne kunnen ontvangen. Wel de huidige antenne van KPN gebruiken (Die krijg je gratis meegeleverd) En zo mogelijk gebruik maken van een buitenantenne. KPN levert desgevraagd ook een buitenmontageset voor de huidige antenne.  

Het kan niet anders dat KPN jou wel op verzoek een Digitenne-ontvanger levert.  

 


Verwacht er niet veel van, wil geen gedoe met storingen etc. Postcode check geeft ook aan dat er voor digitenne waarschijnlijk geen bereik is hier. Wel frustrerend dat gewoon een 2e ontvanger prima zou werken maar dat niet mogelijk is. Ik ga kijken of jullie concurrenten wel 2 ontvangers willen leveren, dan ga ik met hen verder. Heb jullie spullen net binnen. Een duurder abo is dat een mogelijkheid?


Als ik als extra digitenne wil bestellen schakelt automatisch de andere ontvanger uit en wordt het abo goedkoper, dat was niet de bedoeling, wil digitenne als extra erbij... heb jij nog tips, hoe hiermee om te gaan? Tnx

 


Dit ligt niet aan jou! Ik krijg het ook niet voor elkaar.. Dit kan er wellicht mee te maken hebben dat er op jouw adres waarschijnlijk geen Digitenne bereik is. Ik kan uitzoeken wie het wel toe kan voegen voor je. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan zegt: als de kans groot is dat het niet/niet optimaal werkt, hoef ik het niet. 


Fijn dank je! De mogelijkheid om een 2e interactieve normale ontvanger aan te sluiten zou nog fijner zijn....


Ik heb m'n bericht aangepast met een toevoeging: Digitenne werkt wellicht niet (optimaal) op jouw adres volgens de Digitenne website. Wil je alsnog dat ik ga proberen om een Digitenne ontvanger aan te vragen? Of heb je dan zoiets van: laat maar? Een tweede interactieve tv ontvanger gaat helaas sowieso niet lukken in verband met het maximaal te halen Mbit/s op jouw adres.


Nee laat maar, niet optimaal gaat vast een hoop ergernis opwekken…

Wel super frustrerend, het heeft altijd super gewerkt met 2 ontvangers. Er hoeft alleen iemand het schuifje naar 2 te zetten bij KPN. Dank voor je moeite. Ik ga naar een andere oplossing / provider zoeken, terwijl ik super graag bij jullie wil blijven:(

 


Wel super frustrerend, het heeft altijd super gewerkt met 2 ontvangers. 

 

Dit triggerde mij om toch nog eens te kijken naar itv. En ik heb inderdaad gewoon een tweede ontvanger aan kunnen vragen. Ik durf nu niet helemaal te zeggen waarom dit eerder niet lukte.. Je krijgt een bevestiging in de mail, kijk die nog even goed door. De ontvanger zal je binnen een dag of twee ontvangen. 


Dank je wel, zou heel fijn zijn als het lukt! Ik heb inmiddels de mail binnen, daarin staat nog wel dat bekeken wordt of het ook lukt. Ik houd je op de hoogte.


Beste Marcia,

 

We zijn er bijna (hoop ik 😉 extra ontvanger is binnen, mail dat de bestelling gereed is ook, alleen blijft de melding komen dat er teveel ontvangers zijn aangesloten terwijl het er maar eentje is:

***709

De nieuwe is: ***564

Kan jij of een collega in het systeem en eventuele andere oude ontvangers verwijderen of eventueel ze allemaal verwijderen dan installeer ik bovenstaande opnieuw.

Ik hoor graag van je,

Fijne dag


Je kunt 'm nu aanmelden! Zou je dat willen proberen? 


Hij doet het superfijn! Dank je wel!


Ah, fijn! Veel plezier ervan 🙂.


Na een paar dagen gebruik nog geen enkele storing of iets dergelijks gehad. Blijkbaar is voor tv geen echt snelle verbinding nodig. Nogmaals dank voor de hulp, ook aan de anderen die minder succesvol waren natuurlijk

Over 9 maanden hebben we glasvezel van KPN, gelijk 6 tv's aansluiten ;)


Wat goed om te lezen! Fijn dat je het nog even liet weten. Goed vooruitzicht, glasvezel!